اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951029222656113

رییس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در یکصدو پنجاه و سومین جلسه علنی شورا:

ترافیک اطراف حرم مطهر هر روز بدتر می‌شود

کد: 13951029222656113

https://goo.gl/u7sHl9

، مشهد , (اخبار رسمی): رییس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه ترافیک اطراف حرم مطهر هر روز بدتر می‌شود، گفت: سرعت نوسازی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر مناسب نیست.

ترافیک اطراف حرم مطهر هر روز بدتر می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمد کمال سرویها در ابتدای یکصدو پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: وجه تمایز مشهد با سایر شهرها، موضوع زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) می‌باشد. همه زائران و مجاوران نیز یک مطالبه از مدیریت شهری دارند که آن هم زیارت راحت و اسان حرم مطهر است.

وی افزود: از زمانی که نوسازی و بهسازی 4 قطاع اطراف حرم مطهر آغاز شد همه مدیران مربوطه تلاش کرده‌اند این کار سرعت یابد.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به اینکه زمانی تراز این بافت صفر بود و قرار بود دولت هم به نوسازی این بافت فرسوده کمک کند، ادامه داد: در حال حاضر سرعت نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر مناسب نیست و با این روند به اذعان کارشناسان بیش از 80 سال برای تکمیل این طرح زمان لازم است.
وی عنوان کرد: چند سال قبل بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تراز صفر مالی این بافت را برداشتیم و از شهرداری خواستیم منابع لازم برای تکمیل این طرح را به شورا ارئه دهد.
سرویها خاطرنشان کرد: متاسفانه بدترین ترافیک در مشهد همیشه متعلق به اطراف حرم مطهر است که این وضعیت هر روز نیز بدتر می‌شود. مگر کارشناسان ترافیک ما از ساماندهی این معضل عاجزند؟
وی با بیان این مطلب که کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر برای رفع این مشکل همت کند، ادامه داد: دولت هیچ آورده‌ای برای نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر نداشته است و باید این موضوع در کمیسیون‌های مختلف با ارائه گزارش از سوی شرکت مجری طرح پیگیری شود.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد از شهردار نیز درخواست کرد با وجود گذشت چند ماه از زمان شورا برای ارائه گزارش، این گزارش به شورا ارائه شود تا ببینیم چه کارهایی در این حوزه انجام شده است.
سرویها گفت: هر وقت گره‌های ترافیکی اطراف حرم مطهر را می‌بینیم متوجه می‌شویم اذیت‌های زیادی برای زائران دارد. این موضوع تا کی می‌خواهد ادامه پیدا کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه