اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951029222665757

مهدی چمران:

عملیات بزرگراه یادگارامام (ره)سرعت مطلوبی ندارد

کد: 13951029222665757

https://goo.gl/OT9SnR

، تهران , (اخبار رسمی): رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت : به رغم اقدامات صورت گرفته هنوز سرعت اجرای عملیات ادامه بزرگراه یادگار مطلوب نیست و باید همیت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

عملیات بزرگراه یادگارامام (ره)سرعت مطلوبی ندارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در سیصد و بیست و یکمین جلسه شورا پس از استماع گزارش شورایاری منطقه 10 با انتقاد از روند نامطلوب پروژه ساخت ادامه یادگار امام (ره) گفت: پروژه ساخت ادامه اتوبان یادگار امام (ره) سرعت مطلوب را ندارد و فعلا در زمین پادگان جی ماندگار شده است.
وی با بیان اینکه مسوولان امر در شهرداری عنوان می‌کنند که کار ساخت ادامه یادگار امام (ره) ادامه دارد، اما رفتیم و از این پروژه بازدید کردیم، اما نظرمان با نظر مسوولان شهری درخصوص ادامه کار مطلوب ساخت این بزرگراه یکی نیست، گفت: بر اثر فشارهایی که آوردیم، بزرگراه یادگار امام به صورت طبقاتی ساخته شد و حالا نیز اصرار داریم به صورت طبقاتی ادامه پیدا کند.
رییس شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بافت فرسوده منطقه 10 گفت: مدیر بانک مسکن اعلام کرده که تاکنون تعداد زیادی وام با بهره 6 درصد به متقاضیان داده است اما گویا برای آنها نیز بودجه‌ای پیش‌بینی نشده و بیشترین از این نمی‌توانند وام دهند.
چمران با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با حضور نمایندگان مردم تهران در مجلس و همچنین مسوولان بانک‌ها جلسه‌ای برگزار کنیم تا تکلیف این موضوع روشن شود، اظهار کرد: مسوولان اعلام کردند که بسته‌های تشویقی برای ساخت بافت فرسوده در نظر گرفته می‌شود اما پولی به بانک‌ها نمی‌دهند و عملا کاری پیش نمی‌رود.
رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم رییس جمهور موافقت کند که جلسه‌ای با اعضای شورای شهر تهران داشته باشد، گفت: امیدواریم با حضور رییس جمهور بتوانیم مشکلات تهران را حل کنیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه