اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951029222706835

ساخت انبوه محصول دانش بنیان برای خودرو ها در ایران

تولید داخلی انواع سیستم‌های کروز کنترل آغاز شد

کد: 13951029222706835

https://goo.gl/rJQ8mW

، تهران , (اخبار رسمی): تولیدانبوه انواع سیستم کروز کنترل جهت انواع خودرو به عنوان یک محصول دانش بنیان در ایران آغاز و به بازار عرضه شد تا ایمنی خودروها ارتقا یابد.

تولید داخلی انواع سیستم‌های کروز کنترل آغاز شد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی شرکت نوتاش صنعت آریان، این مجموعه به عنوان تولید کننده محصول یاد شده، موفق به اخذ تاییدیه‌های لازم در این خصوص شد تا محصول یاد شده در نمایندگی‌های معتبر شرکت‌های خودروساز داخلی قابل تهیه باشد.

بر اساس این گزارش، تولید انبوه محصول یاد شده از جمله ضروری‌ترین آپشن‌های خودرو تلقی می‌شود که در بسیاری از کشورها به صورت الزام  است.

بر همین پایه، این مجموعه با تکیه بر توان متخصصین داخلی موفق به طراحی، تولید، صنعتی سازی و تجاری سازی محصول کروز کنترل برای خودروهای برلیانس(تولید شده توسط شرکت‌های سایپا و پارس خودرو)، خودروهای جک، لیفان، 206 جدید، Z300، آریو، تندر، چانگان، ساندرو و ... شده و در این خصوص موفق به اخذگواهی توانمندی فن آورانه ازسازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گردیده است.

با ورود محصول یاد شده به بازار ایران، ضمن افزایش قابلیت اعتماد رانندگی و سهولت حفظ سرعت مجاز، فرهنگ ترافیکی و رانندگی ارتقا یافته و امکان بهره‌مندی دارندگان خودروهای یاد شده از سیستم کنترل سرعتی و تثبیت سرعت در بزرگراه‌های خارج شهر فراهم شد.

محسن محمدیان، مدیر عامل شرکت نوتاش با تایید این مطلب گفت: محصول یاد شده قابل توسعه بر روی انواع خودروها بوده و به زودی بر روی بسیاری از خودروها توسعه می‌یابد.

وی ادامه داد:بهره مندی سیستم یاد شده از پروتکل ارتباطی CAN، دو سال گارانتی تعویض، عدم هیچ گونه خدشه‌ایی در درخت سیم خودرو، رعایت کلیه استانداردهای صنعت خودرو، امکان بهره‌بری از آپشن لیمیتر سرعت و سوییچ‌های روی غربیلک فرمان چند رسانه‌ایی و... از مزایای محصول داخلی سازی شده است.

 گفتنی است سیستم کروز کنترل ، امکان تثبیت سرعت را بر روی ماکزیمم سرعت مجاز در بزرگراه‌های خارج شهری فراهم می‌کند و بدون نیاز دخالت راننده خود اقدام به تعویض دنده جهت خودروهای دنده اتومات می‌کند.

آرامش خاطر در رانندگی، عدم جریمه شدن به واسطه سرعت غیر مجاز،کاهش خستگی و استرس راننده، سهولت کنترل سرعت مجاز و لذت رانندگی ایمن از دیگر مزایای این سیستم است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت شرکت نوتاش صنعت به نشانی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوتاش

شرکت نوتاش صنعت آریان، سهامی خاص، به شماره ثبت 355152 از سال 1388 فعالیت خود را با هدف خلق بالاترین ارزش افزوده برای مشتریان و ذینفعان شرکت آغازکرده است و به منظور ارتقاء سطح علمی و مهارت کارشناسان صنعتی و همچنین فراهم کردن زمینه برای برقراری ارتباط بین دانشگاه و مؤسسات صنعتی و سازمان های اداری، اقدام به صنعتی سازی و تجاری سازی اختراعات دانش محور و عرضه محصولات استاندارد آپشن خودرویی با مناسب ترین کیفیت و گارانتی معتبر کرده است. این شرکت با اشراف فنی نسبت به ویژگیهای محصولات ساخت داخل و نیز شناخت مشتریان ویژه این بخش، در نظر دارد محصولات متنوعی را برای بازار ایران ارایه کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]