اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951029222725593

از سرگیری تردد ناوگان ایران به قاره سبز

ناوگان نفتکش ایران به اروپا رسید

کد: 13951029222725593

https://goo.gl/qfVYDO

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از تردد کشتی‎های این شرکت به بنادر اروپا خبر داد.

ناوگان نفتکش ایران به اروپا رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‎الملل شرکت ملی نفتکش ایران،مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه امروز و پس از حل شدن مشکلات بیمه، کلاس، پرچم و گواهینامه‎های بین‎المللی کشتی‏‎های ایرانی، شاهد دستاورد دیگر برجام در حوزه حمل و نقل دریایی کشور هستیم، از آغاز تردد ناوگان نفتکش کشورمان به بنادر قاره سبز خبر داد .

 مهندس سیروس کیان‎ارثی ضمن اعلام این خبر در سالگرد اجرایی شدن برجام افزود: با اجرای برجام و لغو تحریم‎ها، تردد کشتی‎های ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران به بنادر اروپایی که در دوران تحریم متوقف شده بود، از سرگرفته شد.

وی اسپانیا را نخستین مقصد اروپایی ناوگان نفتکش ایران در پسابرجام اعلام کرد و افزود: نخستین کشتی شرکت ملی نفتکش ایران که به یکی از شرکت‎های بزرگ نفتی اسپانیا اجاره داده شده است چندی پیش در بندر الجسیراس این کشور پهلو گرفت.

کیان ارثی اضافه کرد: البته برخلاف برخی از اخبار منتشر شده، این کشتی بدون هیچ‎گونه تاخیری محموله خود را در این بندر تخلیه و بندر مذکور را بدون هیچ توقفی ترک کرده است.

عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران سپس با اشاره به برنامه‎ریزی‎های این شرکت برای حضور موثر و قدرتمند در بازارهای بین‎المللی و اروپایی ادامه داد: تردد کشتی‎های این شرکت به سایر بنادر اروپایی نیز آغاز شده است که از جمله آن می‎توان به ازسرگیری تردد کشتی‎های این شرکت به بنادر هلند اشاره کرد.

کیان ارثی اضافه کرد: هم اکنون دو فروند از کشتی‎های نفتکش این شرکت در حال عزیمت به بنادر این کشور هستند.

وی با اشاره به استقبال کشورهای اروپایی به از سرگیری تردد ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران در بنادر این کشورها افزود: در آینده نزدیک، شاهد اضافه‎شدن کشورهای اروپایی بیشتری به مقاصد بین‎المللی ناوگان نفتکش ایران خواهیم بود.

شرکت ملی نفتکش ایران با بهره‎مندی از ناوگانی به ظرفیت 15.5 میلیون تن‎ که از معتبرترین بیمه، کلاس، پرچم، گواهینامه‌ها و دیگر الزامات بین‎المللی برخوردار است، بزرگترین شرکت کشتیرانی نفتی جهان به شمار می‎رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفتکش

شرکت ملی نفت‌کش ایران از شرکت‌های فرعی شرکت ملی نفت ایران است که در سال 1955 تأسیس و در سال 1388 به بخش خصوصی واگذار شده است. این شرکت با در اختیار داشتن 42 تانکر خیلی بزرگ (سوپر تانکر) (وی ال سی سی) در حال حاضر بزرگترین شرکت نفت‌کش در جهان است. این شرکت نفت خام ایران را به بازارهای صادراتی انتقال می‌دهد و همچنین در تجارت متقابل محموله‌های نفتی را برای برخی از 150 رشته نفت در سراسر جهان، از جمله رویال داچ شل، توتال، آرامکو سعودی و شرکت‌های تولدی نفت دولتی کویت و ابوظبی حمل می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته