اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951029222914942

با محوریت فعالیت‌های تبلیغاتی اقتصادمقاومتی برگزار می‌شود

برترین‌های تبلیغات ایران در یک جشنواره ملی

کد: 13951029222914942

https://goo.gl/j69Hlr

، تهران , (اخبار رسمی): دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران«جشنواره ملی تبلیغات» در 24 و 25بهمن‌ماه امسال با محوریت فعالیت‌های تبلیغاتی اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.

برترین‌های تبلیغات ایران در یک جشنواره ملی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از جشنواره ملی تبلیغات، امروزه نقش و اهمیت تبلیغات در پیشبرد اهداف سازمانی و شرکت‌ها، در کسب سهم بیشتر از بازار مالی و تجاری بر کسی پوشیده نیست و هر روز جایگاه تبلیغات در دنیای اطلاع‌رسانی، کسب‌و‌کار و فعالیت‌های ترویجی،پررنگ‌تر و قوی‌تر می‌شود.

بر همین اساس، بنگاه‌های اقتصادی و موسسات خدماتی و تولیدی، پیوسته در جهت اثربخش کردن تبلیغات و تنوع بخشیدن به روش های آن تلاش می کنند.

در ایران، طی سال‌های اخیر، توجه به تبلیغات، گسترش یافته و بانک‌ها، موسسات اعتباری و بیمه‌ها و سایر سازمان‌های پیشرو، سالانه حداقل حدود 12هزار میلیاد تومان صرف فعالیت‌های تبلیغاتی خود می‌کنند.

بر اساس این گزارش، برپایی «جشنواره ملی تبلیغات» با رویکرد انتخاب آثار فاخر، جذاب، اثربخش و خلاق از یک سو به تقویت تبلیغات در ابعاد ساختاری و محتوایی کمک خواهد کرد و از سوی دیگر زمینه‌های مناسبی برای رتبه‌بندی شرکت‌های تبلیغاتی و نیز تعامل مناسب بین آن‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی تولید کننده اقلام تبلیغاتی به دست خواهد داد.

نکته حائز اهمیت دیگر آنکه دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران«جشنواره ملی تبلیغات» در بخش ویژه خود، فعالیت های تبلیغاتی اقتصاد مقاومتی را به طور خاص و با توجه به سیاست-های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موردتوجه قرار داده است و به همین دلیل، امسال این رویداد طی روزهای 25-24 بهمن ماه و در آستانه سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، این جشنواره به علت تقارن با مباحث اقتصادمقاومتی و تاثیر در این موضوع می‌تواند برای فرهنگ اقتصادی ایران موثر باشد زیرا تبلیغات اثری ژرف در رفتار ما در گذر زمان خواهد داشت بنابراین باید از این فرصت برای رشد و بهره‌وری در حوزه‌های تولیدی استفاده کرد.

در همین راستا با تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره، شرکت‌ها، برندها و سایر علاقمندان می‌توانند تا 7 بهمن‌ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

لازم به ذکر است که برای دوره‌های بعدی این رویداد سعی شده تا این جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنواره تبلیغات ایران

جشنواره‌ی تبلیغات ایران مرجعی است مستقل برای ارج نهادن به آثار برجسته‌ی تبلیغات در کشور که میراث گذشته و حال دانش و هنر و فناوری تبلیغات را برای آیندگان ثبت می‌کند. جشنواره‌ تبلیغات ایران می‌کوشد بین صاحبان صنایع و خدمات و آگهی‌دهندگان از یک سو و کانونهای تبلیغات از سوی دیگر، و رسانه‌ها به عنوان سومین عنصر تبلیغات ارتباطی برقرار سازد که در آن، توانایی‌ها و خلاقیت‌های برتر قابل‌شناسایی باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]