کد: 13951029222975625

تالاب خرمشهربه یک جاذبه گردشگری تبدیل می‌شود

کد: 13951029222975625

https://goo.gl/YDHLsr

، آبادان , (اخبار رسمی): معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از تبدیل تالاب طبیعی خرمشهربه یک جاذبه گردشگری خبر داد .

تالاب خرمشهربه یک جاذبه گردشگری تبدیل می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید مرتضی نعمت زاده  اظهار کرد: در چهارچوب توسعه فضاهای گردشگری و آماده‌سازی این فضاها اقداماتی را در اولویت قراردادیم.
وی افزود: همچنین به‌منظور بهره‌برداری گردشگران نوروزی از ظرفیت‌های گردشگری منطقه، به همراه معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان  منطقه آزاد اروند بازدیدی از تالاب طبیعی خرمشهر انجام دادیم.
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: در این بازدید ضمن بررسی فضای ساحلی این تالاب ظرفیت‌های گردشگری آن بررسی شد.
نعمت زاده گفت:  مقرر شد مطالعات اولیه جهت اقدامات ضروری به لحاظ ایمنی و فیزیکی  انجام شود.
وی افزود: علاوه بر آن، به وجود آوردن شرایط رفاهی، تفریحی برای گردشگران در ایام نوروز در این تالاب نیز جزء برنامه‌های ما است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی