اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951029223016858

به همت گروه فرهنگی حجاب فاطمی صورت گرفت

افتتاح بزرگترین فروشگاه حجاب ایران در مشهدالرضا(ع)

کد: 13951029223016858

https://goo.gl/ivaLXo

، مشهد , (اخبار رسمی): به همت گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی بزرگترین فروشگاه ارائه کننده ملزومات حجاب بانوان و به جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف اسلامی ایرانی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه السلام) افتتاح گردید.

مراسم افتتاحییه بزرگترین فروشگاه حجاب فاطمی

به دنبال آن هستیم که در کنار کار فرهنگی ترویج حجاب و عفاف اسلامی , ایرانی در کشور . بتوانیم دسترسی آسان برای بانوان شهر بهشت و زائرین گرامی حضرت رضا (علیه السلام ) به ملزومات حجاب را فراهم آوریم

به گزارش روابط عمومی گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی ، هفتمین شعبه حجاب فاطمی در شهر مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه السلام ) که به نوعی بزرگترین فروشگاه حجاب ایران است است همزمان با آغاز ماه ربیع الاول افتتاح شد , درمراسم افتتاحیه که با حضور تعدادی از فعالین فرهنگی شهر مشهد و همچنین مهمانان و اعضاء باشگاه فرهنگی حجاب فاطمی برگزار شد مدیر گروه فرهنگی حجاب فاطمی جناب آقای حمید رضا نبی خواه به بیان اهداف و آرمان های مجموعه خود پرداخت .

در این افتتاحیه بزرگ حمید رضا نبی خواه  مدیر گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی ضمن ابراز خرسندی از استقبال به عمل در این مراسم و همچنین تقدیر و تشکر از مدعوین محترم اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که در کنار کار فرهنگی ترویج حجاب و عفاف اسلامی , ایرانی در کشور بتوانیم دسترسی آسان برای بانوان شهر بهشت و زائرین گرامی حضرت رضا (علیه السلام ) به ملزومات حجاب را در یک مجموعه اختصاصی که به صورت عرضه مستقیم از چرخه تولید تا مصرف کننده حقیقی که بانوان محجبه هستند را فراهم آوریم .

در این مجموعه تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا هر آنچه مورد نیاز یک بانوی فاطمی میباشد را فراهم کنیم که از آن جمله میتوان به تولید و ارائه انواع چادر های سنتی , ایرانی و عربی با بیش از 40 مدل ؛ انواع پارچه های چادری مشکی , رنگی و نمازی که همراه با دوخت رایگان ارائه میشود , انواع مقنعه و شال و روسری و از همه مهمتر نیاز واقعی جامعه امروز مانتو های اسلامی را ارائه کنیم .

از دیگر بخش های این مجموعه ایجاد غرفه کودک و نوجوان میباشد که در آن تمامی نیاز های یک دخترمومنه که در این وضعیت متاسفانه نابسامان فرهنگی , اعتقادی کنونی جامعه نمیتواند تشخیص درستی از نیازهای پوشش خود را داشته باشد ایجاد کردیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد که از افتخارات گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی ایجاد اشتغال زائی در بخش تولید خصوصاً برای بانوان خود سرپرست میباشد و اعلام کرد که قریب به 50 خانواده از این طریق علاوه بر کسب رزق و روزی حلال به اعتلای فرهنگ حجاب کمک میکنند.

وی با تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب و کار، تصریح کرد: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است و گسترش محدوده فعالیت جزو علائم حرکت رو به جلو محسوب می‌شود و همچنین ابراز کرد که گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی نهادی مستقل و خصوصی میباشد و دست یاری به سوی هیچ نهاد و ارگانی دراز نکرده است.

حمید رضا نبی خواه گام بعدی را گسترش شبکه فروشگاهی در سایر شهر های کشور عزیزمان ایران اعلام و تشریح کرد: آمادگی اعطاء نمایندگی به تمامی شهر های کشور را با شرایط ویژه ای داریم .

در پایان هم در مراسمی به قید قرعه سه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به سه نفر از خریدارانی که در مراسم افتتاحیه نسبت به خرید اقدام کردند اهدا گردید.

به گزارش واحد خبر اخبار رسمی نشانی این شعبه از مجموعه فروشگاه حجاب فاطمی ؛ مشهد مقدس پنجراه سناباد به سمت چهار راه دکترا (سه راه ادبیات) نبش ابن سینا 6 میباشد

و شماره تلفکس شعبه 05138414340 و نشانی وبسایت حجاب فاطمی www.hejabfatemi.ir است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجاب فاطمی

گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی اولین برند ثبت شده حجاب در ایران می باشد که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه فرهنگ سازی حجاب و عفاف و همچنین تولید و توزیع محصولات ویژه حجاب به بانوان محجبه ایران اسلامی خدمات رسانی میکند. اینک به لطف باریتعالی حجاب فاطمی با 8 شعبه در شهر مقدس مشهد و بیش از 20 مرکز فروش محصولات در شهرهای مختلف و همچنین فروش آنلاین محصولات از طریق www.hejabfatemi.ir درکنار شماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس