اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951030223355070

برای استقبال از فصل بهار آغاز شد

پرورش گل و گیاه در گلخانه کهریزک

کد: 13951030223355070

https://goo.gl/gbZ1B6

، تهران , (اخبار رسمی): با تولید انبوه گل و گیاه ویژه فضای سبز و آپارتمانی ، از هم اکنون آسایشگاه خیریه کهریزک آماده استقبال از بهاری سبز و زیبا می شود.

پرورش گل و گیاه در گلخانه کهریزک

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛هادی بلادی،از مسئولان خییه کهریزک با اعلام این خبر گفت:از اوایل فصل بهار انواع گل و گیاه مورد نظر در خزانه به گلدانهای کوچک منتقل و آماده بهره برداری می شود.

 وی افزود:انواع رز و زرشک زینتی ، رزماری و پیچ تلگرافی ، شاه پسند درختچه ای و ... گیاهانی هستند که جهت زیبا سازی محوطه فضای سبز به تولید انبوه می رسندبا آنکه گیاهان آپارتمانی همچون بتوس و شفلرا ، برگ بید و نعناء زینتی نیز در دست تولید است که درمحوطه های داخلی بخشهای بستری و محیط اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

 مهندس بلادی تولید انواع درختان میوه مانند انار ، انجیر و انگور را از دیگر اقدامات این فصل فضای سبز نامید و تصریح کرد  تولید سبزیجات و صیفی جات خارج از فصل در گلخانه های کوچک مجموعه جهت استفاده مددجویان از دیگر محصولات تولیدی اینروزهای همکاران پر تلاش ماست . محصولاتی چون اسفناج ، انواع کاهو و سبزیجات خوراکی ، در این گلخانه ها تولید و تحویل آشپزخانه مرکز می شود.

بلادی با بیان اینکه کلیه تولیدات گل و گیاه مورد اشاره علاوه بر استفاده در فضای سبز و اماکن مجموعه، قابل ارائه به مشتریان نیز می باشد ، آمادگی این واحد جهت عرضه انواع محصولات در فصل بهار به متقاضیان را از هم اکنون اعلام کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست