اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951101223536311

چه خواصی باعث لاغری می شود

«ماچا» راه حلی استثنایی برای کاهش وزن

کد: 13951101223536311

https://goo.gl/Se3rv8

، ساری , (اخبار رسمی): پژوهش ها نشان می دهد نوشیدن روزانه سه فنجان ماچا می تواند تا ۷۰ کالری انرژی ناشی از سوخت چربی ها ایجاد کند. به این ترتیب می توان از نوشیدن ماچا، کنترل میزان مصرف کربوهیدراتها (قندها) و ورزش مداوم به عنوان مثلثی برای حفظ سلامتی و تناسب اندامها نام برد.

ماچا، راه حلی استثنایی برای کاهش وزن

مصرف ماچا می‌تواند سرعت سوخت کالری بدن را از مقدار نرمال ۸-۱۰ درصد انرژی مصرفی روزانه به ۳۵ تا ۴۳ درصد افزایش ‌دهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از ماچانو، در حال حاضر، ماچا با کالری تقریباً صفر، از دو جنبه، یک ماده عالی برای افزودن به برنامه‌ی کاهش وزن شما است. ماچا از یک سو سوخت و ساز بدن را افزایش می­ دهد و چربی‌ها را می‌سوزاند. یک مطالعه جدید نشان می دهد که ماچا ممکن است به میزان چهار برابر سوزاندن کالری را افزایش دهد. از طرف دیگر ماچا هیچ استرسی در بدن ایجاد نمی‌کند و فشار خون یا ضربان قلب را افزایش نمی‌دهد. به همین دلیل ماچا جایگزینی مطمئن برای مواد دارویی یا مواد مشکوک کاهش دهنده­ی سریع وزن که همراه با عوارض جانبی هستند، محسوب می­شود.

یک مطالعه مهم در مجله آمریکایی تغذیه بالینی نشان داده است که مصرف ماچا می‌تواند سرعت سوخت کالری خود بدن را از مقدار نرمال ۸-۱۰ درصد انرژی مصرفی روزانه به ۳۵ تا ۴۳ درصد افزایش ‌دهد.

با نوشیدن ماچا متابولیسم (سوخت و ساز) چربیهای بدن تسریع می شود و به این ترتیب چربی اضافی در بدن ذخیره نمی شود. پژوهشها نشان می دهد نوشیدن روزانه سه فنجان ماچا می تواند تا ۷۰ کالری انرژی ناشی از سوخت چربیها ایجاد کند. همچنین ماچا قادر است جذب روده ای گلوکز و چربی را کاهش دهد و به این وسیله منجر به کاهش وزن در فرد می شود. ثابت شده که افرادی که ماچا مصرف می کنند دارای وزن پایین تری نسبت به افرادی هستند که ماچا مصرف نمی کنند. ماچا مانع از ذخیره گلوکز در سلولهای چربی می شود. به این ترتیب می توان از نوشیدن ماچا، کنترل میزان مصرف کربوهیدراتها (قندها) و ورزش مداوم به عنوان مثلثی برای حفظ سلامتی و تناسب اندامها نام برد. ماچا و عصاره آن باعث افزایش سوخت کالرى و چربیهاى ذخیره شده بدن و در نتیجه باعث کاهش وزن مى شود. تحقیقات پیشین بر روى حیوانات نشان داده که ماچا باعث افزایش فرآیند «ترموجنسیز» مى شود.

این فرآیند مربوط به تولید گرماى بدن است که در اثر هضم، جذب و متابولیسم غذاها در بدن ایجاد مى شود. این تحقیقات مشابه این فرآیند را بر روى انسان نیز اثبات کرده است. کافئین ماچا همچنین باعث افزایش ۲۸ تا ۷۰ درصدى ترموجنسیز در بدن مى شود. وقتى که «افیدرین» برگ به ماچا همراه با کافئین افزوده مى شود، این خاصیت دو برابر مى شود. در ماچا ماده اى به نام EGCG نیز وجود دارد که ترکیب این ماده و کافئین و افیدرین اثر بیشترى بر روى این فرآیند دارد. اما نکته اى که وجود دارد این است که مصرف چاى سبز و استفاده از کپسولهاى آن به تنهایی و به سرعت باعث کاهش وزن نمى شود و باید علاوه بر مصرف آن، از رژیم غذایى مناسب و ورزش متناوب و مداوم نیز استفاده کرد تا به نتیجه مطلوب رسید. ماچا به عنوان فاکتوری که واقعا باعث افزایش سرعت متابولیسم می شود به اثبات رسیده و شما می توانید ۷۰ الی ۸۰ کالری اضافی دریافتی خود را نیز با نوشیدن فقط پنج فنجان چای سبز در روز بسوزانید. پس از یک سال شما قادر خواهید بود که چهار کیلوگرم از وزن خود را فقط با نوشیدن ماچا از دست بدهید، یعنی اثری مشابه با حدود ۱۵ دقیقه پیاده روی روزانه.

بهترین زمان برای صرف جهت لاغری ۲ ساعت پس از صرف غذا  به شکل یکی از نوشیدنی های موجود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماچانو

شرکت ماچانو مفتخر است به عنوان اولین مرجع تخصصی چای ماچا در ایران، این ماده ی اعجاب انگیز و نحوه ی درست استفاده از آن را به مردم عزیز ایران زمین معرفی کند. ما تلاش می کنیم تا با وارد کردن بالاترین کیفیت چای ماچا و معرفی آن به سبد غذایی روزانه خانواده ایرانی، سهمی تاثیر گذار در اعتلای سلامت عمومی جامعه ایفا کنیم. خدا را شاکریم که چنین فرصتی نصیب ما گردیده و امیدواریم بتوانیم به بهترین نحو، نقش خود را ایفا کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی