اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102223656871

استارتاپی برای افراد با استعدادهای خاص

استارت آپ «زولنت» به دنبال افراد با استعداد

کد: 13951102223656871

https://goo.gl/yFp4Ka

، تهران , (اخبار رسمی): میلیون‌ها نفر از مردم سراسر دنیا به صورت فریلنسر مشغول به فعالیت هستند و منبع عظیمی از منابع مالی و افراد با استعدادهای خاص در این حوزه وجود دارد. تا پایان 2016 نزدیک به 600 میلیون فیریلنسر در سراسر دنیا مشغول فعالیت هستند و نزدیک به 25 درصداین افراد در حوزه‌های مختلف هنری مشغول به فعالیت هستند.

استارآپ زولنت دنیای افراد با استعداد

بنیانگذار zolent: هر چیزی که ما انجام می دهیم ناشی از تمایل ما برای توانمندسازی مردم سراسر دنیا برای انجام کاری که عاشق آن هستند، است تا اینکه بتوانند مطابق با رویای مستقل بودن زندگی کنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی زولنت، اقتصاد ایران به لطف تکنولوژی و اینترنت تحرک بیشتری پیدا کرده و جوانان تحصیلکرده و مبتکر ایرانی از پیشرفت تکنولوژی برای ایجاد فرصت‌های اقتصادی و شغلی استفاده کرده وگسترش این کسب‌وکارها منجر به خلق ارزش‌افزوده و اشتغال‌زایی می‌شود
میلیون‌ها نفر از مردم سراسر دنیا به صورت فریلنسر  (کسانی که به صورت پروژه‌ای و مستقل کار می‌کنند) مشغول به فعالیت هستند و منبع عظیمی از منابع مالی و افراد با استعدادهای خاص در این حوزه بزرگ وجود دارد، به طوری که براساس آمارهای ارائه شده تا پایان سال 2016 نزدیک به 600 میلیون فریلنسر  در سراسر دنیا مشغول فعالیت هستند که نزدیک به 25 درصد آنها در حوزه‌های مختلف هنری فعالند. 

استارتاپ ایرانی Zolent که در اولین روزهای فعالیت خود موفق به انتخاب به عنوان برترین تیم‌های نهایی رویداد آیبریج بارسلونا 2016 شد، جزو اولین استارت آپهای ایرانی با مقیاس جهانی است که فعالیت خود را در حوزه‌های مختلف هنری برای فریلنسر  آغاز کرده است
زولنت به عنوان یک بستر جدید برای فریلنسر در حوزه هنری فعالیت خواهد کرد و با 5 دسته بندی اصلی هنری و هزاران دسته بندی زیر مجموعه جامعه عظیم هنری فریلنسر  دنیا را تحت پوشش قرار خواهد داد. اجرای پروژه‌ها از طریق برون سپاری به شما کمک می‌کند هزینه‌های خود را تاحد چشمگیری پائین آورده و همچنین برای افراد متخصص ایجاد اشتغال کنید.

زولنت به شما کمک می‌کند به روش ساده‌تری با امکانات بیشتری در آمدزایی کنید و استفاده از آن در قالب وب سایت و حتی اپلیکیشن موبایل بسیار لذت بخش است. ابزارهای زولنت باعت می‌شود شما تجربه جدیدتر وبهتری در عرصه دنیای فریلنسر  داشته باشید و این تجربه را بهبود بخشید.
این استارتاپ، مدل درآمدی ایجاد کرده است که مصرف کننده و کاربر خود را به نحوی درگیر پروژه کند تا برای استفاده از برخی سرویس‌ها از شرکت‌های مختلف بی نیاز شده و کلیه مراحل اتمام پروژه را در زولنت انجام و پیگیری کنند. با این مدل کسب و کار کاربر از سایر اپلیکیشن ها و وب سایت‌ها بی نیاز شده و تشویق می‌شود تا دائما به استفاده از زولنت بپردازد و با نهایت سهولت و آسانی در محیطی کاملاً حرفه‌ای با شرایط و ظاهری خاص کسب در آمد کند.
بنیانگذار Zolent دراین زمینه می‌گوید: ما یک کسب و کار هدف گرا هستیم. هر چیزی که ما انجام می‌دهیم ناشی از تمایل ما برای توانمندسازی مردم سراسر دنیا برای انجام کاری که عاشق آن هستند است و اینکه بتوانند مطابق با رویای مستقل بودن زندگی کنند.

ما متخصصان با استعداد را به کسب و کارهای خلاق  و دانا در دنیا که به دنبال مهارت‌های مناسب برای انجام کاری به سرعت و بدون هیچ گونه دشواری هستند متصل ساخته‌ایم و درحال تلاش برای ایجاد یک محیط کار مورد اعتماد و پویا به شکل آنلاین هستیم تا بتوانیم به مردم کمک کنیم تا به رویاهایشان تحقق ببخشند و یک زندگی آزاد و مستقل داشته باشند. هر کسی سزاوار سهمی برابر از موفقیت است و مأموریت ما این است که آن را به واقعیت تبدیل کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زولنت

زولنت به عنوان یک بستر جدید برای فیری لنسرها در حوزه هنری فعالیت خواهد کرد و با 5 دسته بندی اصلی هنری و هزاران دسته بندی زیر مجموعه جامعه عظیم هنری فیری لنسرهای دنیا را تحت پوشش قرار خواهد داد . اجرای پروژه ها از طریق برون سپاری به شما کمک می کند هزینه های خود را تاحد چشمگیری پائین آورده و همچنین برای افراد متخصص ایجاد اشتغال کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]