اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102223855797

آموزش، راهبرد ماموریت های مرزبانی

کد: 13951102223855797

https://goo.gl/r37ya2

، تهران , (اخبار رسمی): آموزش باعث حفظ روحیه ها و انضباط خدمتی می شود، امروز راهبرد ماموریت های مرزبانی تاکید بر آموزش است.

آموزش، راهبرد ماموریت های مرزبانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، امیر موسوی،جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم اختتامیه جهارمین دوره آموزش سربازان لیسانس و فوق لیسانس مرزبانی مرکز آموزش شهید رجایی کرمانشاه خطاب به فراگیران آموزشی،این خبر را داد  و گفت: بدون اغراق تصور اینکه در مرکز آموزش مرزبانی ناجا شاهد این نظم و شکوه باشیم را نداشتم، آنچه که دراین مراسم انجام شد برآمده از روحیه، انگیزه، انضباط و آموزش ناشی از ایمان در قلب های شما جوانان عزیز بود که با تلاش فرماندهان، مربیان و اساتید این مرکز، این ظرفیت ها و استعداد ها شکوفا و گوشه ای از آن به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه سربازی در طول تاریخ و در فرهنگ ها، جایگاه ویژه ای نزد ملت های آگاه و هوشیار دارد، گفت: در آموزه های دینی ما به سربازی نگاه خاصی شده و این خدمت مقدس از اهمیت بالایی بر خوردار است، به خصوص سربازانی که وظیفه خطیر حفظ و مراقبت از مرزها را دارند، جایگاه والاتری دارند.

امیر موسوی با اشاره به موقعیت جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه، تصریح کرد: ایران با انقلاب شکوهمند اسلامی، پرچم ضد استکباری و ظلم ستیزی را در دنیا بر افراشت و پیشاپیش همه ملت های مظلوم، رو به روی نظام سلطه جهانی نزدیک به 4 دهه با تمام قدرت ایستاده و شهدای زیادی را تقدیم این آرمان کرده است.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: امروز این نعمت بزرگ و این افتخار عظیم یعنی همان پوشیدن لباس خدمت در مرزبانی نصیب شما جوانان عزیز شده تا به جمع مرزبانان پرافتخار و سر افراز جمهوری اسلامی ایران پذیرفته شوید و وارد شدن به چنین جمعی و پوشیدن چنین لباس پرافتخاری یک موهبت است.

وی به نقش و جایگاه آموزش در ارتقاء مهارت های تخصصی و ماموریت های محوله اشاره کرد و گفت: آموزش از نقطه نظر بسیاری از بزرگان نظامی و دفاعی کشور های جهان، بنای همه چیز است.

امیر موسوی با بیان اینکه آموزش باعث حفظ روحیه ها و افزایش انضباط می شود، گفت: امروز راهبرد ماموریتی مرزبانی بر پایه آموزش است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون