«قهرمان من» در شهر زیرزمینی

تصاویرجان فشانی آتش نشان‌ها در مترو به نمایش درآمد

کد: 13951102224005761

https://goo.gl/Z5hnx9

، تهران , (اخبار رسمی): معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: تصاویری از حماسه قهرمانان آتش نشانی در حادثه ساختمان پلاسکو در ایستگاه‌های متروی تهران به نمایش در آمد.

تصاویرجان فشانی آتش نشان‌ها در مترو به نمایش درآمد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد بنی حسن ضمن تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان افزود: این معاونت در راستای نمایش بخشی از فداکاری و جانفشانی های آتش نشانان در پی حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان قدیمی پلاسکو که منجر به شهادت جمعی از این عزیزان شد، اقدام به نمایش تصاویری با عنوان «قهرمان من» کرد. 

وی ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و بازماندگان این حادثه تصریح کرد: این تصاویر که در قالب ۷ فریم عکس و از مجموعه عکس‌های دریافت شده از این رویداد است، در کلیه ایستگاه‌های مترو تهران نصب و در معرض دید مسافران مترو تهران قرار گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | هنرهای تجسمی