اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102224395807

رویکرد اصلی صندوق بازنشستگی اعلام شد

توجه به آموزش های تخصصی و فراگیر

کد: 13951102224395807

https://goo.gl/w27tN2

، تهران , (اخبار رسمی): آموزش مقوله ای است که از ابتدای تولد انسان تا پایان عمر، همراه انسان است و آن هایی در این مسیر موفق خواهند شد که از آموزش های عمیق، حرفه ای، پویا و بهتر، بهره مند شده باشند.

توجه به آموزش های تخصصی و فراگیر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، محمدرضا ترابی ،معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری، این مطلب رادر نشست ارزیابان نشان تعالی آموزش و توسعه سازمانی، اعلام کرد وگفت: در حال حاضر، در سه حوزه مختلف شامل کارکنان ستادی صندوق و ادارات تابعه آن، بازنشستگان و همچنین خانواده بازنشستگان آموزش های تخصصی و حرفه ای کاری و فرهنگی براساس نیازسنجی های انجام شده، ارائه می شود.
وی از ارائه برنامه آموزشی صندوق به شورای عالی سالمندان به عنوان یکی از گام های اثرگذار صندوق خبر داد و گفت: برنامه های آموزشی درون سازمانی و برون سازمانی و همچنین آموزش به جامعه هدف از جمله رویکردهای مهم صندوق و مدیران آن است تا جایی که برنامه آموزشی صندوق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز ارائه شده تا در کل کشور مورد استفاده قرار گیرد.
ترابی اضافه کرد: امسال، به چهار هزار نفر از کارکنان سایر سازمان ها در خصوص قوانین و مقررات مرتبط با صندوق بازنشستگی کشوری آموزش مقدماتی ارائه شده است که در سال آینده نیز به صورت تخصصی تر این آموزش ها ارائه می شود.
وی گفت: این صندوق به منظور توانمندسازی بازنشستگان کشوری، علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی آلزایمر، تفاهم نامه ای نیز برای آموزش حرفه ای و مهارتی به بازنشستگان و خانواده های آنان با سازمان فنی و حرفه ای کشور منعقد کرده است تا پس از بازنشسته شدن نیز بتوانند به ایفای نقش خود در جامعه ادامه دهند.
وی صندوق بازنشستگی کشوری را از جمله نهادهای چابک و بهره ور عنوان کرد و گفت: با وجود تعداد نیروی انسانی اندک در ستاد و استان های کشور، خدمات متنوع و بزرگی به بازنشستگان کشوری ارائه می شود که هدف گذاری صندوق، افزایش تکریم از بازنشستگان و رضایتمندی مخاطبان است.
معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری، همچنین یادآور شد: علاوه بر حوزه های اداری، فرهنگی و اجتماعی، در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری نیز توفیقات بسیار خوبی بدست آمده که قطعاً این دستاوردها، نتیجه توجه به آموزش های تخصصی و استفاده از نیروی انسانی توانمند است.
در این نشست، بهروز انتظاری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق نیز با بیان اینکه صندوق در دو سال و نیم اخیر توجه و تاکید بیشتری بر امر آموزش داشته است، ادامه داد: در برنامه استراتژیک صندوق که با همکاری و تعامل تمامی واحدهای صندوق تدوین می شود، به آموزش های تخصصی نیز توجه ویژه ای شده است.
وی افزود: تمامی برنامه های آموزشی، بر اساس برنامه استراتژیک صندوق تعیین و اجرا می شود که پیش از اجرا نیز در هیات مدیره صندوق تصویب و توسط مدیرعامل ابلاغ شده است.
عباس رشیدی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق نیز در این نشست، گفت: برای خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف که از رویکردهای مهم صندوق محسوب می شود، نیاز به آموزشِ مستمر و تخصصی در همه حوزه ها وجود دارد و این سیاست گذاری ها بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی واحدهای مختلف یا در جریان امر آموزش مشخص و انجام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی