اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951105225856417

شرایط و تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 96

داوطلبان کنکور درکدام رشته می توانند ثبت نام کنند

کد: 13951105225856417

https://goo.gl/qE1z5f

، چهاردانگه , (اخبار رسمی): ثبت نام کنکور سراسری 96 برای برخی از داوطلبان تبدیل به یک دغدغه شده و برخی هنوز تصمیم خود را نگرفته اند که در کدام از سه رشته تجربی، ریاضی، انسانی و دو رشته شناور زبان‌های خارجی و هنر شرکت کنند.

ثبت نام کنکور سراسری 96

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت سبزتدریس، با توجه به نزدیک‌شدن تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 96، تکاپو و تلاش کنکوری‌ها برای مطالعه، تست‌زنی و به‌طور کلی افزایش تراز و کسب موفقیت بیشتر شده و حال و هوای درس خواندن را  بین داوطلبان بیش از پیش مشاهده کرد.

ثبت نام کنکور سراسری 96 برخی از داوطلبان هنوز تصمیم خود را نگرفته‌اند که در کدام از سه رشته تجربی، ریاضی، انسانی و دو رشته شناور زبان‌های خارجی و هنر شرکت کنند.

البته توجه به این نکته حائز اهمیت است که شرکت در کنکور رشته مورد نظر وابسته به رشته حال حاضر داوطلبان ندارد و شما داوطلبان اجازه دارید در یکی از سه رشته علوم تجربی، ریاضیات و یا علوم انسانی شرکت کنید؛ همچنین تمام داوطلبان می توانند در یک یا دو رشته شناور هنر و زبان های خارجی نیز شرکت کنند.

موضوع مهمی که درباره کنکور 96 مطرح می‌شود بحث تاثیر معدل است که با توجه به آخرین اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور امسال هم مانند سال قبل تاثیر معدل به صورت مثبت اعمال خوهد شد و این به این معنی است که 70 درصد از تراز کنکور هر فرد وابسته به تست‌های جلسه کنکور و 30 درصد بر اساس معدل دیپلم و سال چهارم خواهد بود.

ثبت نام کنکور سراسری 96 از تاریخ 19 بهمن 95 آغاز و تا 28 بهمن ادامه دارد و این آزمون در تاریخ 15 و 16 تیر ماه سال 96 برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سبزتدریس

مرکز مشاوره تحصیلی و آموزشی سبزتدریس با توجه به نیازهای موجود در سطح کشور در رابطه با مشاوره آموزشی و تحصیلی به‌وجود آمد و هدف اصلی آن انجام مشاوره‌ای با کیفیت و انتقال تجربیات علمی آموزشی در زمینه‌های مختلف تحصیلی و در مقاطع مختلف است. مشاوران این مرکز با توجه به انجام مشاوره‌های گوناگون در زمینه‌های تحصیلی و آزمون‌ها هر کدام متخصص در زمینه‌های مختلف هستند. تنها راه ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی سبزتدریس از طریق شماره تماس ما است. بدون گرفتن کد و پیش شماره از طریق تلفن های ثابت سراسر کشور 9099071647

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]