اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951105226346887

تاثیر غیرقابل‌ جبران مواد بهداشتی-آرایشی شیمیایی‌ بر مصرف‌کنندگان

عامل اصلی سرطان زنان ایرانی را می‌شناسید

کد: 13951105226346887

https://goo.gl/91sDQ1

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث بروز سرطان سینه در بانوان می‌شود، استفاده از محصولات بهداشتی-آرایشی شیمیایی بوده که خطرناک‌ترین این مواد پارابن است، این ماده متأسفانه در بسیاری از محصولات بهداشتی مثل انواع کرم‌ها، شامپو، رژ لب و .... برندهای داخلی و خارجی استفاده می‌شود.

کرم گیاهی جاکسون

محصولات آرایشی بهداشتی حاوی پارابن عامل اصلی سرطان سینه در بانوان و مشکلات ژنتیکی در آقایان معرفی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت جاکسون، یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث بروز سرطان سینه در بانوان می‌شود، استفاده از محصولات بهداشتی-آرایشی شیمیایی بوده که خطرناک‌ترین این مواد پارابن است، این ماده متأسفانه در بسیاری از محصولات بهداشتی مثل انواع کرم‌ها، شامپو، رژ لب و .... برندهای داخلی و خارجی استفاده می‌شود.

پارابن قوی‌ترین نگه‌دارنده‌ شیمیایی است که افزودن این ماده در مواد بهداشتی و آرایشی باعث نگه‌داری محصول در برابر باکتری‌های میکروبی می‌شود، اما به همان اندازه که عمر محصول را زیاد کرده، عمر انسان را کم می‌کند.

از آنجایی‌که پارابن از طریق مواد آرایشی-بهداشتی به عمق پوست نفوذ می‌کند، تأثیر مخرب خود را به‌صورت مستقیم  در زیرپوست باقی می‌گذارد.

پارابن در مرحله‌ نخست باعث سوزش و التهاب‌های پوستی شده و سپس با افزایش بی‌رویه استروژن در بدن، هورمون زنانه را در مردها زیاد می‌کند و در بانوان هم منجر به سرطان سینه می‌شود.

محصولاتی که از پارابن استفاده نمی کنند برچسب " بدون پارابن " روی بسته بندی شان دارند که کاملاً مشخص است. به‌عنوان مثال کرم تسکین‌دهنده‌ درد جاکسون که به‌صورت کاملاً گیاهی تولیدشده، روی بسته‌بندی خود برچسب free paraben  درج کرده است.

این عبارت به معنی این است که محصول از هیچ ماده شیمایی نگه‌دارنده‌ غیراستانداردی تولید نشده است اگر محصولی این برچسب را نداشته باشد، به این معنی است که این شرکت برای افزایش عمر مفید محصول از اشکال مختلف نگه‌دارنده استفاده می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جاکسون

با الهام گرفتن از طب سنتی و در کنار تازه‌ترین تکنولوژی روز دنیا باافتخار اولین کرم تسکین‌دهنده و ضد درد ایران را معرفی می‌کنیم. کرم ماساژ جاکسون برای انواع دردهای عضلانی و مفاصل بدن مناسب بوده و در کمترین زمان ممکن درد شمارا ساکت می‌کند. ما در تهیه این محصول به طبیعی بودن آن تأکید داشتیم و خوشبختانه توانستیم با کشف فرمولی از دل طبیعت به نتیجه دلخواه خودمان و البته شما برسیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]