اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951107227176894

در سال 95 توسط سازمان آموزش و پرورش اعلام شد

معرفی کتب کمک آموزشی معتبر در جشنواره رشد

کد: 13951107227176894

https://goo.gl/ewCuiu

، تهران , (اخبار رسمی): در جشنواره رشد، گواهینامه و تأییدیه برای تمام گروه محصولات سازمان آموزشی کاگو در تمام مقاطع کتاب های کمک آموزشی معتبر در سال 1395 ارائه شد.

کتب کمک آموزشی معتبر جشنواره رشد

گواهینامه و تأییدیه برای تمام گروه محصولات سازمان آموزشی کاگو در تمام مقاطع

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان آموزشی کاگو، جشنواره کتاب‌های آموزشی، از برنامه‌های مهمی است که از همان ابتدا، در بسته طرح سامان‌بخشی کتاب‌های آموزشی توسط وزارت آموزش و پرورش دیده شده است، در این جشنواره‌ها، کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی مناسب مخاطبان، به داوری گذاشته می‌شوند تا برترین و مناسب‌ترین کتاب‌ها برگزیده شوند؛ که بالطبع می‌توانند اسوه و الگوی ناشران و پدیدآورندگان این دسته از کتاب‌ها قرار گیرند و البته حمایت‌ها و پشتیبانی‌های معنوی بیشتری را جلب کنند.

این سازمان، از جمله سازمان‌های ناشر کتاب های کمک آموزشی فعال است که موفق به اخذ گواهینامه و تأییدیه های مربوطه ی این جشنواره در سال 1395 شده است.

لازم به توضیح است که تمام گروه محصولات کاگو در مقاطع پیش دبستانی ، دبستان، متوسطه اول و دوم و فنی حرفه‌ای که شامل کتاب‌های دروس طلایی، کتاب‌کار، کتاب‌های اکوکار، کتاب های اکو مفاهیم، کتاب های کار دروس،  کتاب های دروس امتحان، گام به گام و مابقی محصولات کاگو، موفق به اخذ این گواهینامه شده اند.

.علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت این شرکت مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان آموزشی کاگو

ناشر کتب کمک آموزشی تحصیلی انتشارات کاگو (کانون گسترش علوم) در سال ۱۳۷۵ توسط شخصی حقیقی (دکتر محمدرضا سالکی) کار خود را آغاز کرد. این انتشارات به منظور تألیف و چاپ کتاب‌های کمک آموزشی، تولید محصولات و ارائه خدمات فرهنگی- آموزشی در عرصه انتشارات کشور ظهور کرد و در طی این سال‌ها با استفاده از اساتید و متخصصان مجرب و هم‌چنین با استفاده از فناوری‌های روز و نیز با کسب تجارب مختلف در جهت اشاعه علم و دانش کشور کوشیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]