اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951107227185437

قشم هاب سوخت‌رسانی منطقه می‌شود

کد: 13951107227185437

https://goo.gl/KW3mqx

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به سهم ناچیز ایران در صنعت بانکرینک منطقه برنامه‌ریزی برای افزایش سهم بازار این صنعت از مدت‌ها پیش آغاز شد.

قشم هاب سوخت‌رسانی منطقه می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، این شرکت امروز یکی از استراتژیک‌ترین پروژه‌های سوخت‌رسانی به کشتی‌ها در منطقه سلخ قشم را افتتاح خواهد کرد.

این پروژه با سهم ۶۰درصدی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ۲۵درصدی منطقه آزاد قشم و ۱۵ درصدی شرکت ملی نفتکش ایران با ۱۰ مخزن اتمسفری عمودی ساخته شده است.

ظرفیت هر یک از این مخازن ۵۲۶۰ تن بوده که در مجموع ظرفیت ذخیره‌سازی فاز اول این پروژه ۵۲ هزار و ۶۰۰ تن است که قابلیت سوخت تا یک میلیون بشکه در سال را نیز دارد.

همچنین این پروژه در فازهای بعدی به تدریج به ظرفیت ۱۰۰ هزار تن و به تناسب افزایش فعالیت‌ها تا ظرفیت ۵۰۰هزار تن و در نهایت تا ظرفیت ۷۵۰ هزار تن افزایش خواهد یافت.

این پروژه با حضور علی ربیعی وزیر کار،تعاون و امور اجتماعی،محمد سعیدی مدیرعامل کشتیرانی ، کیان ارثی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش و سید حمید مؤمنی مدیرعامل منطقه آزاد قشم تا ساعاتی دیگر افتتاح خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال 1346 تأسیس شد و فعالیت حمل ونقل دریایی خود را در سال 1347 با به کارگیری دو فروند کشتی کوچک در حوزه خلیج فارس و چهار فروند کشتی اقیانوس‌پیما آغاز کرد. در حال حاضر گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با حدود نیم قرن فعالیت درخشان در صنعت جهانی حمل‌ونقل دریایی و با دارا بودن شبکه بینالمللی مطمئن و توانایی ارائه خدمات متنوع حملونقل، سریع و فراتر از انتظارات مشتریان، به عنوان یک شریک جهانی شایسته برای صاحبان کالا و مشتریان خود شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]