اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951108227515807

به میزبانی مشهد صورت می گیرد

برگزاری دومین همایش عاملین ذیحسابی صندوق بازنشستگی

کد: 13951108227515807

https://goo.gl/GcmQV1

، تهران , (اخبار رسمی): دومین همایش عاملین ذیحسابی صندوق بازنشستگی کشوری با حضور مدیرکل امور مالی صندوق، عاملین ذیحسابی صندوق در استان های کشور و مدیر صندوق در استان خراسان رضوی در شهر مشهد برگزار شد.

برگزاری دومین همایش عاملین ذیحسابی صندوق بازنشستگی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، حسین بخشی زاده،مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری در دومین همایش سراسری عاملین ذیحساب صندوق در مشهد مقدس،با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، گفت: این همایش به چند دلیل از جمله تغییرات ایجاد شده در سیستم های پرداخت مستقیم حقوق و همچنین پرداخت غرامت فوت، عمر و حادثه از شهریور تا آذر ۹۵، اجرای نظارت های مورد نیاز در سامانه های مورد نظر، بار مالی ناشی از آن ها و تاکید معاون اداری و مالی صندوق برای آموزش عاملین ذیحسابی های صندوق بازنشستگی کشوری در سطح استان ها، برگزار شده است.
بخشی زاده با اشاره به اجرای طرح دریافت کد ملی افراد تحت تکفل بازنشستگان کشوری برای پرداخت حق عائله مندی و اولاد، گفت: با اجرای این طرح و حساسیت هایی که برای اجرای آن وجود داشت و بار مالی بسیار سنگینی که ماهانه به صندوق تحمیل می شد، به تمامی دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی لازم صورت گرفت.
وی افزود: بر این اساس، در دی ماه امسال و به دلیل حساسیت های موجود و لزوم اطلاع رسانی گسترده به دستگاه های اجرایی، از تمامی عاملین ذیحسابی این دستگاه ها دعوت شد تا تمامی تغییرات، حساسیت ها و موارد کنترلی به آن ها اعلام شود.
بخشی زاده یادآور شد: از مهرماه امسال، سیستم پرداخت غرامت، فوت و حادثه نیز مانند سیستم پرداخت مستقیم حقوق، به صورت متمرکز و از طریق اداره کل امور مالی صندوق اجرایی و تغییرات زیادی در این سیستم ایجاد شد.
اوتصریح کرد: همه این مسائل و تغییرات ایجاد شده در سیستم های مالی که مرتبط با فعالیت ذیحسابان است، نیاز به آموزش و اطلاع رسانی گسترده و تخصصی داشت که با تلاش صندوق و همکاری استان ها، این همایش برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]