اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951109227796422

سالار عقیلی» به جشن بزرگ انقلاب می آید

در 15 بهمن ماه طنین «وطنم» در کاشان می پیچد

کد: 13951109227796422

https://goo.gl/1OeoQ0

، کاشان , (اخبار رسمی): جشن بزرگ انقلاب به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر در کاشان برگزار می شود.

در 15 بهمن ماه طنین «وطنم» در کاشان می پیچد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان ، جشن بزرگ انقلاب به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر با میزبانی از هنرمندان برجسته کشور در شامگاه 15 و 16 بهمن جاری از ساعت 19 در سالن شهید اردهال فین بزرگ کاشان برگزار می شود.

سالارعقیلی خواننده برجسته و نام آشنای موسیقی اصیل ایرانی با همراهی گروه قمر  به سرپرستی نوید دهقان به اجرای زنده می پردازد؛ عرضه آثار حماسی و انقلابی مشهور این هنرمند از جمله قطعات این برنامه به شمار می رود.

شرکت کنندگان شب دوم جشن بزرگ انقلاب کاشان، شاهد اجرای برنامه هنرمندانی چون حمید ماهی صفت و میلاد هارونی خواهند بود تا علاوه بر بهره مندی از برنامه های شاد و سرگرم کننده،  از نوای موسیقی انقلابی نیز لذت ببرند.

علاقه مندان برای حضور در جشن بزرگ انقلاب علاوه بر تهیه بلیط از طریق تارنمای www.irstage.com،  می توانند به مراکزی نظیرکافه کاشان(خیابان شهید رجایی، خیابان شریعتی، تلفن تماس: 55456184)، آموزشگاه موسیقی ردیف( خیابان آیت الله کاشانی، تلفن تماس:55449780)، خانه هنر کاشان( خیابان آیت الله کاشانی، پاساژ عزیزی، تلفن تماس: 55445023)،  ساربوک(میدان 15 خرداد) و توچال(آران و بیدگل، نبش هلال 13) مراجعه یا تماس حاصل کنند.

شایان ذکر است جشن بزرگ انقلاب توسط شرکت داوودی کهن و با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کاشان

کاشان در دوران اسلامی همراه با قم، اصفهان، همدان و ... از جمله شهرهای بلاد جبال یا عراق عجم محسوب می شود. تاریخ نویسان فراوانی از مردان نام آور و جنگجوی کاشان در این عصر (دوران ساسانی) سخن به میان آورده اند که در جنگهای بسیار شرکت کرده اند » اعثم« کوفی تاریخ نویس بزرگ عرب از حضور 20 هزار سوار جنگجوی قم و کاشان یاد کرده است که در جنگ »نهاوند« حضور داشتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | موسیقی