اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951110228376918

«تلیار» چه ویژگی هایی دارد

اپلیکیشنی برای مشاوره روانشناسی

کد: 13951110228376918

https://goo.gl/g6NBH4

، تهران , (اخبار رسمی): با افزایش روز افزون اینترنت در زندگی روزمره این بار در زمینه مشاوره نیز اینترنت و اپلیکیشن جای خود را باز کرده و با نام تلیار درحال فعالیت است.تلیار یک رسانه اجتماعی متخصصین و مشاورین که با هدف افزایش آگاهی در جامعه و سهولت دسترسی به مشاوره های تخصصی ایجاد شده تا مشاوره را آسان و در دسترس کند.

تاثیر تلیار در میان مشاورین روانشناسی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تلیار، پس از گذشت 8 ماه از فعالیت سایت تلیار بر آن شدیم تا با علی فراهانی یکی از مشاوران روانشناسی فعال در تلیار مصاحبه ای داشته باشیم و از زبان وی در باره تلیار و نقاط قوت و ضعف آن بدانیم:

چه مدت با تلیار مشغول به کار هستید:

حدود 6 ماه هست که با بخش مشاوره روانشناسی برنامه تلیار همکاری دارم و بسیار برام راضی کننده بوده. مشاوره تلفنی پدیده جدیدی نیست، چه در ایران چه در خارج از کشور، ولی تکنولوژی پیشرفته و فضایی که در این برنامه احساس میشود تقریبا بی نظیر است.

فرق تلیار با مشاوره به روش سنتی در چیست؟

تلیار به گونه ای است که کاملا یه فضای مشاوره ای مخصوص به خودمان را داریم و تمامی امکاناتی که می توان در یک کلینیک داشت را در اختیار قرار میدهد.
حتی کاربران میتوانند در این برنامه برای مشاوره جلسه رزرو کنند تا از طرف ما با آنها تماس گرفته شود.

مزیت تلیار در چیست؟
فعالیت مشاوره ای تو این برنامه بسیار راحت و منعطف هست، چرا که برنامه ریزی وابسته به زمان و مکان مشخصی نیست، هرجای ایران که باشیم فقط کافیه یه خط تلفن داشته باشیم، چه همراه چه ثابت، لزوما نیاز به اینترنت نداریم، هر زمان از روز که فکر میکنیم زمان خالی واسه مشاوره دادن داریم، میتونیم وارد اپلیکیشن بشیم تا مراجعین باهامون تماس بگیرن.
امکان پیگیری یا فالوآپ مراجعینی که تو کلینیک به ما مراجعه میکنند رو خیلی آسان میکند.
و در نهایت نگرانی از بابت دریافت حق الزحمه مشاوره ها وجود نداره و فرایند مالی و محاسبه ای شفافی دارد.

مزایای تلیار برای مشتریان چیست؟

هزینه کمتری نسبت به مشاوره حضوری میپردازن. خیلی وقتا جواب سوالاتشان نیاز به 5 یا 10 دقیقه مشورت با یه مشاور دارد و با استفاده از این برنامه بجای اینکه هزینه یک جلسه کامل را پرداخت کنند، هزینه همان 5 یا 10 دقیقه رو پرداخت میکنند.
خیلی ساده به بهترین مشاور در هر زمینه ای دسترسی دارند. میتوانند ویژگیهای مشاورین را ببینند، مقایسه کنند و به سلیقه خودشان مشاوری که مدنظرشان است را انتخاب کنند.

چه توصیه ای برای مردم دارید؟
مجبور نیستند حال بد رو تحمل کنن، یعنی هر زمانی از روز که احساسات و افکار منفی سراغشون میاد، میتونن با مشاورشون در تماس باشن و این خیلی با ارزش هست و این میتونه از خیلی اتفاقات ناگوار ناشی از هیجانات منفی شدید جلوگیری کنه.

تلیار مزیتی برای افرادی که هم اکنون تحت مشاوره هستند دارد؟
اگر قبلا به هر مشاوری مراجعه کردن و به کارش اعتماد دارند ولی به دلایل مختلف مثل نقل مکان، بسترسی ندارند میتوانند از این طریق همیشه مشاور خودشان را همراه  داشته باشند.

حرف آخر؟

در نهایت باید این نکته را هم بگویم که ما از مشاوره تلفنی برای روان درمانی استفاده نکنیم. بسیاری از مردم بطور روزانه سوالاتی در حیطه روانشناسی به ذهنشون خطور میکنه و با مسائلی مواجه میشن که با یه مشورت ساده و توضیح کامل از سوی یک روانشناس قابل حل هست و نیاز به رواندرمانی نداره، مثل یه سوال در مورد کودک و نگرانی هایی که برای والدین پیش میاد که با دادن اطلاعات در خصوص رشد طبیعی فرزندشون نگرانی برطرف میشه. و در مواقعی که ما برحسب تجربه احساس کنیم در پس سوال یک کاربر مشکل عمیقی وجود داره، به اون فرد توصیه میکنیم برای مشاوره حضوری اقدام کنه تا در کلینیک تخصصی به مشکلش پرداخته بشه.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تلیار

تلیار یک رسانه اجتماعی متخصصین و مشاورین تلفنی در حال گسترش است که با هدف افزایش آگاهی در جامعه و سهولت دسترسی به مشاوره های تخصصی ایجاد شده است تا مشاوره را برای شما آسان و در دسترس کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان