اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951111228836810

ایمیل مارکتینگ یکی از موثرترین شیوه هاست

۸ راه برای بهبود عملکرد بازاریابی به وسیله ایمیل

کد: 13951111228836810

https://goo.gl/rW9PLg

، تهران , (اخبار رسمی): ایمیل مارکتینگ همواره به‌عنوان یکی از موثرترین روش‌ها برای تبدیل چشم اندازها و مشتریان موجود به فروش و درآمد در نظام بازاریابی باقی مانده است.

بازاریابی از طریق ایمیل، داده های بسیاری را جهت ارزیابی عملکرد

هنگامی که شما زمانی را صرف ایجاد لیست ایمیل می کنید، این توانایی را به شما می دهد تا در هرزمان به مخاطبان خود دسترسی داشته باشید. اهداف شما و مشتریان به اندازه ی یک قدم با تلفن همراه فاصله دارند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اکسپوننت، بازاریابی از طریق ایمیل، می‌تواند داده‌های بسیاری را در جهت ارزیابی عملکردها و بهبود آن برای بازاریاب‌ها فراهم کند، اما در طول سال‌ها در تغییر روش‌ و متدهای بازاریابی، ایمیل مارکتینگ هنوز به‌عنوان موثرترین روش‌ برای تبدیل چشم‌اندازها به فروش و درآمد باقی مانده است.

۱ . لیست ایمیل خود را بطور منظم بررسی کنید

زمانیکه فردی آدرس ایمیل خود را به لیست شما اضافه می‌کند ، امکان به‌روز اشتباه وجود دارد، امکان دارد که یک ایمیل جعلی باشد و یا نهایتا آدرس ایمیل خود را تغییر داده باشد. این امر می‌تواند اثر منفی بر روی عملکرد ارسال ایمیل داشته باشد، ایمیل‌ها ممکن است به پوشه spam بروند. فهرست خود را به‌طور منظم از طریق سرویس بازبینی اداره کنید و مطمئن شوید که همیشه با یک لیست دقیق کار می‌کنید.

۲ . گیرنده ایمیل را مشخص کنید

 تعداد ایمیل‌های تبلیغاتی را که هرروز دریافت می‌کنید، تصور کنید افراد موجود در لیست شما تغییری نکرده‌اند، فهمیدن این امر که آیا طرف ایمیل شما را بازکرده و یا به احتمال زیاد آن را پاک کرده، امری ضروری است مگر اینکه شما توجه آنها را به خود جلب کنید. قسمت ابتدایی را با جمله‌ای ساده شخصی‌سازی کنید نظیر ”سلام {نام گیرنده} ” این روش می‌تواند خواننده را گیر بیندازد تا حداقل شروع به خواندن ایمیل شما کند.

۳ . در قسمت عنوان از ایموجی ها ( صورتک ها ) استفاده کنید

ایموجی‌ها همه جا هستند. آنها یک راه موثر و سرگرم‌کننده برای برقراری ارتباط به‌شمار می‌آیند. به آخرین مکالمه پیام‌های متنی خود نگاهی بیندازید و دقت کنید که چه تعداد ایموجی استفاده کرده‌اید.

ایمیل شما به صندوق‌های الکترونیکی بسیاری از گیرندگان می‌رود. استفاده از ایموجی در قسمت عنوان یک شیوه عالی برای جلب توجه مشتری است. نسبت به نوع مشابه که عنوان صرفا نوشتاری بود طبق تست‌های نرم‌افزاری صورت گرفته استفاده از صورتک‌ها همراه متن با موفقیت بیشتری همراه بوده است.

۴ . مراحل اجرایی متعدد را آزمایش کنید

بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک ایمیل را برای لیست خود ارسال کنید و اینگونه تصور کنید که همه آن را می‌خوانند. شما باید به‌طور مداوم زمان‌های اجرایی مختلفی را مورد آزمایش قرار دهید. به‌طور گسترده شروع کنید، پیام را صبح زود به نیمی از لیست خود ارسال کنید و سپس در شب برای سایر افراد بفرستید.

بر اساس این گزارش، از آن طریق متوجه می‌شوید که کدام معیار قوی‌تر بوده و سپس شروع به آزمایش فواصل زمانی نزدیک‌تر کنید. برای مثال، اگر میزان مشاهده ایمیل شما بطور قابل توجهی در شب بیشتر بود، ایمیل بعدی را در زمان‌های مختلف شب ارسال کنید تا زمانی که بهترین عملکرد را داشته پیدا کنید.

۵ . یک لیست رضایتمندی از محصول ایجاد کنید

بسیاری از افراد از ایجاد و انتخاب یک لیست با این هدف طفره می‌روند آنها تصور می‌کنند که این امر سبب می‌شود مردم تمایل خود را از دست بدهند، در نتیجه از یک لیست کوچکتر استفاده می‌کنند. یک لیست کوچک که بیشترین میزان پاسخگویی را به ایمیل‌های شما داشته باشند بسیار ارزشمندتر از یک فهرست بزرگ است. در واقع سوالات باید کم و مفید باشند. اگر کسی زمان می گذارد تا لیست شما را پرکند به این معناست که به آنچه از جانب شما ارائه می شود علاقمند است.

۶ . لیست ایمیل خود را به بخش های مختلف تقسیم کنید

بخش بندی فهرست ایمیل به شما در دستیابی میزان مطلوب مشاهدات کمک می‌کند. با ارسال پیام به گروه‌های مورد هدف در لیست خود، مخاطبان شما پیام‌هایتان را بیشتر مرتبط می‌دانند که این در نهایت نتیجه خوبی برای شما به‌همراه خواهد داشت. در هر لیست مشترکینی با علایق متفاوت در پیشنهادات، اخبار و وقایع خاص وجود دارد.

بخش‌بندی کردن به شما این اجازه را می‌دهد تا به مشترکین خود چیزهای موردنیازشان را ارائه دهید.

۷ . از ایمیل پاسخگویی به مشتریان استفاده کنید

اکثر مشترکین ایمیل شما را به وسیله تلفن همراه خود مشاهده می‌کنند بنابراین استفاده از یک الگوی پاسخگویی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. اگر از یک سرویس همانند Mailchimp استفاده می‌کنید، الگوی آنها مورد توجه است و انتقال پیام به‌طور کامل در تمامی دستگاه‌ها و در صفحه نمایش‌ها با اندازه‌های گوناگون صورت می‌گیرد. یک گام بیشتر بردارید و الگوی سفارشی را برای مشتریان خود طراحی کنید در اینصورت ایمیل‌های شما مورد توجه قرار می‌گیرند. هزینه آن اندک است و به شما در بازاریابی به وسیله ایمیل کمک کرده تا حرفه‌ای بنظر برسید.

۸ . در هر ایمیل از یک CTA استفاده کنید

اگر از یک CTA که به روشنی تعریف شده استفاده نکنید بدون شک کمترین نتیجه را دریافت می‌کنید. مشترکین شما علاقه‌ای به خواندن ایمیل‌های طولانی ندارند ، تلاش کنید آنچه را که می‌خواهید آنها انجام دهند و یا پیشنهاد واقعی خود را مشخص کنید. اگر گیرنده پیام در عرض چند ثانیه پس از باز کردن ایمیل متوجه آنچه که شما از او می‌خواهید نشود، خواه بازدید از یک صفحه باشد یا برقراری تماس تلفنی و یا کامل کردن فرم به احتمال زیاد ایمیل را حذف می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اکسپوننت

برند اکسپوننت رسماً در سال ۱۳۹۳ ، با هدف بهره گیری از مدل های برندینگ و دیجیتال مارکتینگ برای کمک به پیش بُرد بهتر برندها شکل گرفت. چشم انداز این برند “ارتقاء پتانسیل ها به ارزش های پایدار، برای ایجاد دنیایی متعالی تر” بوده و ماموریت خود را “ارائه خدمات پیشرفته، نوآورانه و هیجان انگیز که الهام بخش تحولی برای زندگی بهتر است” تعریف کرده است. جایگاه اکسپوننت به‌عنوان مشاور و مجری پروژه های برندینگ، متمرکز بر ارائه خدمات یکپارچه با کیفیت و مقرون به صرفه در راستای حمایت از برندهای با پتانسیل برای رشد و بلوغ می باشد. ارزش پیشنهادی برند “با کیفیت ترین در خدمات انعطاف پذیر و گسترده” است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]