اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951111228886916

سرویس «پیک پزشکی» راه‌اندازی شد

تهیه و ارسال داروهای کمیاب از داروخانه‌های معتبر

کد: 13951111228886916

https://goo.gl/EEaAnI

، تهران , (اخبار رسمی): سرویس «پیک پزشکی» در راستای تامین نیازهای بیماران و افراد شاغل در حوزه بهداشت و درمان مستقر در شهرستان هان راه‌اندازی شد. تهیه و ارسال داروهای کم یاب از داروخانه های معتبر، اخذ و ارسال جواب آزمایش از آزمایشگاه های تهران و خرید لوازم و تجهیزات پزشکی مورد نیاز شما از جمله خدمات این سرویس می باشد.

راه اندازی سرویس پیک پزشکی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مجیک پیک، در راستای تامین نیازهای داروئی، لوازم و تجهیزات پزشکی برای بیماران و افراد شاغل در حوزه بهداشت و درمان مستقر در شهرستان‌های کشور، سرویس «پیک پزشکی» راه‌اندازی شد.

کاظمینی مدیرعامل شرکت « مجیک‌چیک » با اشاره به نیازسنجی بازار دارو گفت: ارائه این خدمت حاصل نیازسنجی بازار و شناخت نیاز بالقوه مشتریان علی‌الخصوص شهرستان‌های عزیز است. 

وی ادامه داد: بازار هدف این سرویس بیماران، دکتران، مسئولین آزمایشگاه ها، دندانپزشکان و... خواهد بود که موفق به تهیه دارو، لوازم و تجهیزات مورد نیاز در محل سکونت خود نشده اند، است.

کاظمینی افزود: در این حالت، سفارش به این شرکت اعلام و کادر حرفه‌ای این شرکت کالای مورد سفارش را از داروخانه‌ها و عرضه کننده‌های معتبر تهران تهیه و در کمترین زمان ممکن به سفارش دهنده ارسال می‌کنند.

مدیرعامل این شرکت با تشریح سرویس این خدمات اظهار کرد: جستجو و تهیه داروهای کمیاب از داروخانه های 13 آبان، 29 فرودین و ... و ارسال آن؛ اخذ جواب آزمایش، سونوگرافی،  MRI....به نیابت از شما از آزمایشگاه‌های تهران و ارسال در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور؛ جستجو و خرید لوازم و تجهیزات پزشکی مورد نیاز شما از بورس‌های تهران به همراه ارسال آن به دست استفاده کنندگان از این سرویس از جمله خدماتی است که به مشتریان ارائه می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: این خدمت در راستای رفع مشکلاتی حتی هر چند کوچک از مشکلات هموطنان عزیز شهرستانی است.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس تلگرام و آدرس اینستاگرام مراجعه یا با شماره تلفن‌های  86043526-021 و 09382764980 تماس حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجیک پیک

با توجه به مشکلات شهرستانی های عزیز برای سفر به تهران بزرگ برای انجام امور اداری، خرید و تهیه نیازهای شغلی و شخصی از یک طرف و عدم توانائی و ضعف شرکت های پیکی برای انجام چنین اموری از طرف دیگر، برآن شدیم تا با تعریف و ایجاد سرویس های پیکی نوین پاسخگوی تمامی نیازهای مذکور آن بزرگواران و همچنین نیازهای پیکی درون شهری کسب و کارهای خرد و کلان برای توزیع مرسولاتشان در سطح تهران بزرگ(هم برای کسب و کار های تهرانی و هم شهرستانی) باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]