شهردار منطقه 17 تهران:

مدارس محله جلیلی هوشمند می شود

کد: 13951111229026015

https://goo.gl/eL7Kry

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 17 تهران در جریان بازدید ستادی از محله جلیلی در ناحیه دو این منطقه، دستور مشارکت در هوشمندسازی مدارس این محله خصوصا دبیرستان امام خمینی(ره) را صادر کرد.

مدارس محله جلیلی هوشمند می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محله جلیلی در منطقه 17 و یکی از قدیمی ترین و کوچکترین محلات این منطقه است که به عنوان محله ای با تراکم جمعیتی بالا و دارای بافت فرسوده شهری شناخته می شود.

شهردار منطقه 17 در بازدیدی که به همراه مدیران شهری از این محله داشت، تمامی خیابانها و معابر محله را قدم به قدم بازدید نموده و از نزدیک در جریان مشکلات اهالی قرار گرفت. پیش از این نیز با مشارکت معتمدین شورایاری، مشکلات ریز و درشت این محله احصا شده و برنامه های پیشنهادی برای رفع این مشکلات تهیه شده بود.

مهدی عباسی در این بازدید اعزام بسیجیان این محله به جبهه های نبرد حق علیه باطل را از افتخارات محله جلیلی دانست و افزود: مردمی که در این محله ساکن هستند همواره نشان دادند که بیشترین نقش را در حمایت از نظام اسلامی داشتند و در راه این انقلاب عزیز و نظام اسلامی ما چه جانفشانی ها که نکردند. جوانان این محله از نخستین جوانانی بودند که راهی جبهه های جنگ شدند و همین محله کوچک تعدد بسیار زیادی شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده و اکنون خانواده های معزز شهدا در این محله ساکن هستند و باید برای تامین رفاه شهروندی این خانواده ها تلاش مضاعف کرد.

وی انجام امور مربوط به خدمات شهری و رفع کمبودها را در این محله ضروری دانست و تصریح کرد: این محله از مشکلاتی رنج می برد که با اقدامات کوچک مقیاسی قابل حل است. لازم است که همکاران ما برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان تلاش کنند و از هیچ اقدامی در جهت رفع این مشکلات فروگذار نکنند.

شهردار منطقه 17 ایجاد ایمنی محیطی و رفع خاموشی های معابر را از اولویتهای رسیدگی نامید و افزود: در اسرع وقت روشنایی معابر این محله خصوصا محلاتی که در بافت فرسوده قرار دارد تامین شود و همچنین این معابر با اصلاح هندسی و ترافیکی و لکه گیری از آسفالت، برای تردد مناسب سازی شود.

عباسی با اشاره به اهمیت موضوعات آموزشی برای دانش آموزان گفت: لازم است در همه محلات و خصوصا این محله خدمات آموزشی به دانش آموزان ارائه شود و در جهت رفع مشکلات مدارس اقدام اساسی صورت گیرد. به همین منظور برای هوشمندسازی دبیرستان امام خمینی(ره) در این محله مبلغی اختصاص پیدا کند که تا سی روز آینده این مدرسه به استانداردهای لازم برای فعالیت هوشمند مجهز شود.

گفتنی است؛ بازدید از محله جلیلی در ادامه سلسله بازدیدهای محلی شهردار منطقه به همراه مدیران شهری صورت گرفت که در این بازدیدها مشکلات مربوط به محلات احصا شده و دستور رسیدگی به قید فوریت صادر می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه