اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229405807

با حضور 12 صنعت مهم کشور برگزار می شود

نمایشگاه«صندوق های بازنشستگی، پیشران توسعه ملی»

کد: 13951112229405807

https://goo.gl/gVKbeK

، تهران , (اخبار رسمی): 12 صنعت مهم کشور در رویداد بزرگ نمایشگاهی «صندوق های بازنشستگی؛ پیشران توسعه ملی» شرکت می کنند.

نمایشگاه«صندوق های بازنشستگی، پیشران توسعه ملی»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و صندوق بازنشستگی کشوری، حجت الله میرزایی معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبرگفت:نمایشگاه «صندوق های بازنشستگی، پیشران توسعه ملی» با حضور ۱۲ صنعت مختلف و مهم کشور از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه امسال در محل مصلای امام خمینی تهران برگزار می شود که محفلی برای گردهمایی بنگاه های اقتصادی به ویژه زیرمجموعه های اقتصادی صندوق های بازنشستگی است.
وی با بیان اینکه صنایع و فعالیت های اقتصادی صندوق های بازنشستگی گستردگی و حوزه های مختلفی را شامل می شود، اظهار داشت: این صنایع، سهم زیاد و جدی در بازار کشور دارند. از جمله این صنایع، می توان به صنعت پتروشیمی با ۲۲ بنگاه و ۳۰ درصد سهام بازار، صنایع معدنی از جمله فولاد، صنایع دارویی با ۴۰ درصد سهم بازار، صنایع غذایی، حوزه بنگاه داری مالی، بانک و بیمه، صنایع حمل نقل دریایی، هوایی و زمینی اشاره کرد.
میرزایی اضافه کرد: در هر یک از صنایع، به طور متوسط ۵ تا ۱۰ بنگاه اقتصادی وجود دارد و پیش بینی می شود که بیش از ۶۰ بنگاه بزرگ اقتصادی در این رویداد مشارکت کنند.
وی ابراز امیدواری کرد: همه ظرفیت ها و شایستگی هایی که در زیرمجموعه های اقتصادی صندوق ها برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی وجود دارد در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود. همچنین پیشرفت هایی که در حوزه های مختلف از ذخیره سوخت تا حفاظت از محیط زیست وجود دارد یا طرح و بسته های اقتصادی برای جذب سرمایه گذاری های مورد نیاز در این رویداد ارائه شود.
معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: رویداد «صندوق های بازنشستگی؛ پیشران توسعه ملی» می تواند فرصت های لازم برای توسعه مشارکت های ملی و بین المللی در ۱۲ صنعت موجود و مرتبط با فعالیت های اقتصادی صندوق ها را به طور کامل و گسترده فراهم کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]