اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229536379

انجمن کارفرمایان صنعت سیمان تبریک گفت

تقدیر از سیمان نهاوند در زمینه مدیریت انرژی

کد: 13951112229536379

https://goo.gl/znTRAS

، نهاوند , (اخبار رسمی): به مناسبت دریافت تقدیرنامه از سوی کمیته ملی مدیریت انرژی توسط شرکت سیمان نهاوند، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در پیامی کسب این موفقیت را به مدیرعامل سیمان نهاوند تبریک گفت.

پیام تبریک مهندس شیخان به مدیرعامل سیمان نهاوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سیمان نهاوند، به مناسبت دریافت تقدیرنامه از سوی کمیته ملی مدیریت انرژی توسط شرکت سیمان نهاوند، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در پیامی کسب این موفقیت را به اکبری، مدیرعامل سیمان نهاوند تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است که دریافت تقدیرنامه کمیته ملی مدیریت انرژی که نشان از عزم راسخ آن مدیر محترم و همکاران گرامی در بهبود مصرف انرژی در کارخانه سیمان نهاوند دارد، را تبریک می گوید.

امید است بقیه واحدهای تولید سیمان با تاسی از کارخانجات پیشرو در این امر مهم و حیاتی، اقدامات لازم و موثر در زمینه بهبود مصرف انرژی مبذول دارند.

گفتنی است در دومین همایش جایزه ملی مدیریت انرژی که در تاریخ 20 دیماه سالجاری برگزار شد، شرکت سیمان نهاوند توانست تقدیرنامه کمیته مزبور را دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سیمان نهاوند

شرکت سیمان نهاوند با ظرفیت 3300 تن در روز در استان همدان، شهرستان نهاوند در تاریخ 25/6/1382 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره 209132 در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی سیمان تهران به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت تهران و محل کارخانه در شهرستان نهاوند واقع شذده است. موضوع فعالیت شرکت، فعالیت‌های تولیدی، خدماتی و بازرگانی، سرمایه گذاری در شرکت‌ها، تشکیل و توسعه انواع شرکت‌ها و انجام کلیه عملیات مجاز برای تحقق اهداف شرکت است. ظرفیت تولیدی کارخانه به میزان 3300 تن سیمان خاکستری در روز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]