اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229676894

در راستای اعتلای فرهنگ آموزشی «کاگو» صورت گرفت

استخدام، همراه با آموزش و بدون نیاز به سابقه کاری

کد: 13951112229676894

https://goo.gl/b593j7

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای اعتلای فرهنگ آموزشی در سطح کشور، استخدام بدون نیاز به سابقه کاری و آموزش های حین استخدام، در دستور کاری دپارتمان سرمایه های انسانی و تعالی سازمانی، سازمان آموزشی کاگو قرار گرفت.

استخدام بدون نیازبه سابقه کاری در دستور کاری دپارتمان سرمایه های انسانی سازمان آموزشی کاگو قرار گرفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزشی کاگو، این سازمان با بیش از ۲۰ سال سابقه در صنعت نشر با هدف استخدام نیروی ایندیزاین کار، از نیروهای جوان و علاقمند بدون نیاز به سابقه کار جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در حوزه مربوطه به همراه آموزش قبل از استخدام دعوت به همکاری می‏‌کند. 

افراد واجد شرایطی که به استخدام سازمان درخواهند آمد از روز اول دارای مزایای ویژه‌ای همچون بیمه تامین اجتماعی از اولین روز استخدام، ارائه گواهینامه در پایان دوره آموزشی، آموزش کاربردی در جهت درآمدزایی و  فراهم شدن امکان اشتغال در صنعت نشر را دارا خواهند بود.

افرادی که تمایل به استخدام در این موقعیت شغلی را داشته باشند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی سازمان آموزشی کاگو یا کانال تلگرام سازمان یا با شماره تلفن 66475752 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان آموزشی کاگو

ناشر کتب کمک آموزشی تحصیلی انتشارات کاگو (کانون گسترش علوم) در سال ۱۳۷۵ توسط شخصی حقیقی (دکتر محمدرضا سالکی) کار خود را آغاز کرد. این انتشارات به منظور تألیف و چاپ کتاب‌های کمک آموزشی، تولید محصولات و ارائه خدمات فرهنگی- آموزشی در عرصه انتشارات کشور ظهور کرد و در طی این سال‌ها با استفاده از اساتید و متخصصان مجرب و هم‌چنین با استفاده از فناوری‌های روز و نیز با کسب تجارب مختلف در جهت اشاعه علم و دانش کشور کوشیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]