اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230045811

برگزاری چهارمین دوره تخصصی آموزش تیمهای واکنش سریع

کد: 13951113230045811

https://goo.gl/RiyOj5

، تهران , (اخبار رسمی): ارتقای مهارت های تخصصی تیم‌های واکنش سریع در مراکز استان‌ها ضروری است .

برگزاری چهارمین دوره تخصصی آموزش تیمهای واکنش سریع

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر مرتضی سلیمی ،رئیس سازمان امداد و نجات در چهارمین دوره آموزشی تیم‌های واکنش سریع به تاکید رئیس جمعیت هلال‌احمر بر فل‌کرن تیم‌های واکنش سریع، اظهار امیدواری کرد: تا پایان بهمن ماه، شاهد آغاز به‌کار تیم‌های واکنش سریع  در مراکز استانها باشیم.
وی با تاکید بر حساسیت وظایف تیم‌های واکنش سریع، افزود: ارتقای آمادگی جسمی و فنی اعضای این تیم‌ها برای حضور به‌موقع و موثر در زمان طلایی سوانح، ضروری است.
رئیس سازمان امداد و نجات همچنین مرکز آموزش‌های تخصصی امداد و نجات کرمان را؛ به روز و واجد استانداردهای مناسب برشمرد.
چهارمین دوره آموزشی تیم‌های واکنش سریع کشور به عنوان آخرین دوره از مرحله نخست این آموزشها با حضور تیم‌هایی از استان‌های تهران، البرز، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، خوزستان، کرمان، همدان، مرکزی و مرکز مستقل کیش برگزار شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه