اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230125423

ضرورت هدفمند بودن جذب کمک های خیران در کمیته امداد

کد: 13951113230125423

https://goo.gl/rTr5yj

، تهران , (اخبار رسمی): خیران باید آگاهی لازم را در ارتباط با هزینه کرد کمک های مالی و نذورات خود کسب کنند، چرا که این آگاهی موجب استمرار همکاری آنان با این نهاد خواهد شد.

ضرورت هدفمند بودن جذب کمک های خیران در کمیته امداد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد،علی محمد ذوالفقاری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد بااعلام این خبر گفت: امروز این تجارب برای کشور یک ثروت است و این دارایی ارزشمند می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد؛ توانمندسازی مددجویان رویکرد جدید کمیته امداد است که این نهاد برای تحقق این موضوع تلاش می کند.
وی با بیان اینکه جلب مشارکت های مردمی نیازمند سطح بندی برای ارتباط موثر با خیران است، گفت: کمیته امداد به منظور دستیابی به اهداف خود و افزایش درآمدهای مردمی باید با حفظ مشارکت همگانی به سمت نیکوکاری و انفاق کلان حرکت کند که این امر تبلیغات موثر و کارآمد، جلب رضایت خیران، و مشارکت دوسویه با نیکوکاران را می طلبد.
ذوالفقاری با اشاره به اینکه دانش اجتماعی خیران و نیکوکاران نسبت به فعالیت های کمیته امداد باید تقویت شود، اظهار کرد: خیران باید آگاهی لازم را در ارتباط با هزینه کرد کمک های مالی و نذورات خود کسب کنند، چرا که این آگاهی موجب استمرار همکاری آنان با این نهاد خواهد شد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با تاکید بر هدفمند بودن جذب مشارکت های مردمی این نهاد ، گفت: هدفمند بودن جذب کمک های خیران موجب تسریع در اجرای اقدامات کمیته امداد در رسیدن به اهداف این نهاد و خدمت رسانی بهتر به نیازمندان می شود.
وی با بیان اینکه ظرفیت گسترده ای برای جذب انفاق در کشور وجود دارد مطرح کرد: البته برای جلب اطمینان و اعتماد مردم و خیران باید رابطه ای شفاف با آنها داشته باشیم، خیران باید نتایج کمک ها و خدماتی که انجام می دهند را مشاهده کنند و در این مسیر کمیته امداد باید در برابر پرسشگری خیران پاسخگو باشد.
وی با اشاره به اینکه جشنواره نیکوکاری امسال با رویکردی متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود، گفت: تلاش مجدانه در کاهش آلام نیازمندان در آستانه سال نو و تعامل با گروه های هدف از جمله حامیان و خیران در برگزاری این جشنواره است که تا ۱۵ اسفند ماه امسال ادامه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی