اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230326450

برگزاری دومین دوره جام فوتسال مشتریان چارگون

کد: 13951113230326450

https://goo.gl/EJSOHd

، تهران , (اخبار رسمی): دومین دوره جام فوتسال مشتریان چارگون با حضور ۳۶ تیم شرکت‌کننده فروردین و اردیبهشت سال ۹۶ برگزار می‌شود.

دومین دوره جام فوتسال مشتریان چارگون برگزار می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت چاگون، محمدمهدی زارعی، مسئول برگزاری این جام گفت: با توجه به اهمیت موضوع مسئولیت‌پذیری اجتماعی از سوی این شرکت و تاثیرگذاری این مسابقات در ایجاد روابط بهتر و تعاملی سازمان‌های مشتری با یکدیگر، تلاش شده تا ثبت‌نام در دومین دوره مسابقات نسبت به دوره گذشته بیشتر باشد.

وی ادامه داد: فراخوان برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال جام چارگون فقط برای سازمان‌های مشتری مستقر در تهران ارسال شده اما برای دومین دوره این مسابقات،‌ فراخوان دعوت برای کلیه سازمان‌های مشتری چارگون در سراسر کشور ارسال شده‌ است.
زارعی گفت: انجام حرکات نمایشی فوتبالی از سوی سومین نفر برتر جهان در ششمین گردهمایی سالانه این شرکت با استقبال مدعوین مواجه شده و تعدادی از آنها همان روز برای حضور در دومین دوره مسابقات اعلام آمادگی کرده است؛ برخی دیگر نیز اذعان داشتند با وجودیکه تیم فوتسال ندارند، اما حاضرند تیم اختصاصی سازمان خود را برای حضور در این مسابقات تشکیل دهند.

مسئول برگزاری جام فوتسال خاطرنشان کرد: دومین دوره این مسابقات با حمایت اعضای کمیته فوتسال استان تهران و در سالن ورزشی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]