اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230456033

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

بوستان ویژه توان یابان افتتاح می شود

کد: 13951113230456033

https://goo.gl/yBl5fh

، تهران , (اخبار رسمی): معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 3 از افتتاح بوستان ویژه معلولین همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

بوستان ویژه توان یابان افتتاح می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، سعید احمدیانی با بیان اینکه بوستان شریعتی به بوستان توان یابان تبدیل می شود گفت: با همسطح سازی بوستان شریعتی، دسترسی توان یابان به این بوستان از  هشت نقطه امکان پذیر شده است به طوری که هرگونه مانعی که باعث مختل شدن در تردد این افراد می شود مانند پل ها، پله ها و .... حذف شده است.

وی افزود: اجرای رمپ های استاندارد، ترمیم کفپوش ها، سنگ های شکسته، نصب نیمکت های ویژه توان یابان و ... در این بوستان اجرا و نصب شد.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 3 خاطرنشان کرد: بوستان شریعتی با مساحتی بالغ بر 5/2 هکتار، حدود 8 هزار متر مربع معبر دارد،  که از این مقدار حدود 4هزار و 500 مترمربع نیاز به معبر سازی ویژه این قشر از جامعه دارد.
احمدیانی ابراز کرد: ساختمانی در دو طبقه به مساحت 350 متر مربع در بوستان شریعتی جهت استفاده خدماتی و درمانی احداث شده است .  
وی اظهار کرد: زمین بازی ویژه کودکان و بزرگسالان مجهز به دستگاه های ورزشی و بازی جهت استفاده توان یابان در مساحتی بالغ بر یک هزار متر مربع راه اندازی شده است.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 3 گفت: سرویس  بهداشتی موجود در پارک نیز برای  توان یابان  اصلاح و بازسازی شده است.
وی افزود: تابلوگذاری برای ایمنی و مناسب سازی کتابخانه بوستان جهت استفاده معلولان و جنبازان  نیز انجام شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]