اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951116231285819

راهنمای جامع سفر به کرمان

کد: 13951116231285819

https://goo.gl/FnbTSe

، تهران , (اخبار رسمی): اگر در حال خواندن این نوشته هستید بی شک خیال سفر به کرمان را در ذهن خود می پرورانید، بدانید که کرمان در دوره زندیه یکی از پایتخت های ایران بوده، آثار تاریخی متعددی را در کنار شگفتی های طبیعت در دل خود جای داده است.

اقامتگاه بوم گردی کرمان- راهنمای جامع سفر به کرمان

باغ شازده کرمان یکی از بزرگترین و بی نظیرترین باغ های تاریخی ایران است که طبیعت و زیبایی آن هرکسی را مات و مبهوت خودش می کند. اینکه در وسط کویر بتوانی در چنین باغی قدم بزنی از بیشتر شبیه یک رویاست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی «تریپ باما»، کرمان بزرگترین استان ایران بوده و تقریبا سه مدل آب و هوای نیمه استوایی (جیرفت و کهنوج)؛ کویری (حاشیه بم و شهداد)؛ معتدل و سردسیری (نواحی کوهستانی) را همزمان در خود دارد. داشتن این سه مدل آب و هوا باعث شده است تا بهترین زمان سفر به کرمان از ابتدای پاییز تا اواخر اردیبهشت ماه باشد.  

مسیرهای دسترسی به کرمان

 استان کرمان ۵ فرودگاه دارد که فرودگاه شهر کرمان بین المللی است. جدا از این راه آهن کرمان هم بسیار قوی و منظم هست و از تهران می شود به راحتی خود را با قطار به کرمان رسانید. تقریبا بعد از تهران-مشهد و تهران-تبریز راه آهن تهران-کرمان پر رفت آمد ترین هست. با ماشین  هم از تهران حدودا ۱۰، ۱۱ ساعتی زمان نیاز دارید تا به کرمان برسید.

 هتل یا اقامتگاه های بوم گردی کرمان

بسته به اینکه چقدر بخواهید هزینه کنید و کجا بخواهید بمانید انتخاب هایتان متفاوت است. بعنوان مثال اگر در شهر کرمان و در هتل بخواهید اقامت کنید معروف ترین هتل کرمان هتل پارس است که در محدوده غربی ‏شهر کرمان قرار دارد. اما اگر اقامت در بم را ترجیح می دهید پیشنهاد ما به شما ارگ جدید است که از لحاظ امکانات و تمیزی در سطح قابل قبولی قرار دارد. در کنار این دو هتل نیز هتل جهانگردی از بهترین گزینه هاست.

کرمان ۵ تا اقامتگاه بوم گردی هم دارد که می توانید از این لینک به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشید یا نوشته پیشین ما با نام اقامتگاه های بوم گردی کرمان را بخوانید.

ماهان کرمان – اقامتگاه بومگردی بابا حصار

روستای ظهرود راین – اقامتگاه بومگردی ظهرود

راین – اقامتگاه بومگردی دشت کریم

روستای زیارتگاه شهداد – اقامتگاه بوم گردی شب های پر ستاره

روستای سعادت آباد نرماشیر بم – اقامتگاه بوم گردی سعادت آباد

کدوم جاهای دیدنی تاریخی کرمان رو حتما ببینیم؟

برای ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی