اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951116231535985

توصیه‌های رجا به خریداران بلیت های نوروزی

کد: 13951116231535985

https://goo.gl/zrKPab

، تهران , (اخبار رسمی): هنگام خرید بلیت قطارهای مسافری حتماً کارت ملی خود را برای ثبت کد ملی و تاریخ تولد افراد در داخل برگه‌های بلیت همراه داشته باشند.

توصیه‌های رجا به خریداران بلیت های نوروزی

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، این مجموعه  از هم وطنان گرامی درخواست کرد: خریداران بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

بر اساس این گزارش، بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی شده و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.
فروش بلیت قطارهای رجا برای نوروز سال 96، از ساعت 17 روز یکشنبه 17 بهمن ماه 95 به صورت غیر حضوری( اینترنتی و فروش تلفنی 1539) برای همه مسیرها به غیر از مسیر تهران- مشهد آغاز می‌شود.
روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا افزود: از ساعت 7:30 روز دوشنبه 18 بهمن 1395 نیز بلیت قطارهای مسافری کلیه محورها به غیر از مسیر تهران-مشهد به هم‌وطنان گرامی عرضه خواهد شد.
براساس این گزارش فروش بلیت قطارهای مسیر تهران- مشهد و بالعکس نیز از ساعت 17 روز دوشنبه 18 بهمن ماه به صورت اینترنتی و از ساعت 7:30 روز سه‌شنبه مورخ 19 بهمن 1395 در کلیه نمایندگی‌های فروش مجاز سراسر کشور انجام می‌شود.
روابط عمومی رجا اعلام کرد: طبق برنامه فوق عرضه بلیت‌ قطارهای نوروزی 1396 طی 3 روز انجام شده که مربوط به بازه زمانی 25 اسفند 1395 لغایت 15 فروردین 1396 می‌باشد.
با توجه به ظرفیت ایجاد شده، هم وطنان گرامی با برنامه‌ریزی مطلوب و توزیع سفر می‌توانند به صورت غیرحضوری (اینترنتی و فروش تلفنی 1539) یا از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور اقدام به خرید بلیت کنند.
هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت با شماره تلفن 1539 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند.
شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت حمل و نقل ریلی رجا

در گذشته نه چندان دور در کشور بخش مسافری راه آهن در کنار بخش باری ایفای نقش می‌نمود. لیکن با هدف ایجاد امکان بروز تحولات اساسی و رشد کیفیت ارائه خدمات، شورای عالی اداری در هفتاد و ششمین جلسه خود در سال 76 بنا به پیشنهاد مشترک سازمان امور اداری و استخدامی وقت کشور و وزارت راه و ترابری و در راستای استراتژیهای بخش حمل و نقل مسافر و سیاستهای برنامه دوم توسعه تصویب نمود که فعالیتهای مسافری از راه آهن ج.ا.ا. منتزع و به شرکت حمل و نقل ریلی رجاءواگذار شود. این شرکت از ابتدا با سهام صد درصد دولتی و متعلق به راه آهن فعالیت می نمود. سپس در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی، بر اساس مصوبه هیئت وزیران و به استناد ابلاغیه سازمان خصوصی سازی از تاریخ 26/12/1388 کلیه حقوق مالکانه شرکت رجاء، به سازمان تأمین اجتماعی بابت رد دیون دولت واگذار گردید. درحال حاضر نیز این شرکت می‌کوشد با بهره گیری از تخصص و تجربه بالغ بر 1100نیروی کارآمد در زمینه‌های مختلف مدیریتی، طراحی، مهندسی، برنامه ریزی، پژوهشی، بهرهبرداری، خدمات‌رسانی و تعمیرات و با استفاده از امکانات موجود، شرایط مطلوب‌تری را برای مسافرین فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان