اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951117231765315

لزوم توجه دولت به شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت ساختمان

«بسپار» وب‌سایت تخصصی صنعت ساختمان راه‌اندازی شد

کد: 13951117231765315

https://goo.gl/BvMkxS

، تهران , (اخبار رسمی): ایجاد وب‌سایت تخصصی در زمینه املاک و صنعت ساختمان، می‌تواند به‌عنوان مرجعی مناسب برای معرفی خدمات و محصولات در حوزه صنعت ساختمان نامیده شود.

حمایت ویژه از شرکتهای دانش بنیان و کارآفرین در صنعت ساختمان

یکی از مهمترین راهکارهای خروج از رکود در صنعت ساختمان، حمایت منطقی و تشویقی دولت، از سرمایه گذاران فعال در این بخش و ارائه بسته های تشویقی مناسب به پیمانکاران و انبوه سازان ساختمانی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی «بسپار»، یکی از مهم‌ترین راهکارهای خروج از رکود در صنعت ساختمان، حمایت منطقی و تشویقی دولت، از سرمایه‌گذاران فعال در این بخش و ارائه بسته های تشویقی مناسب به پیمانکاران و انبوه سازان ساختمانی است. 

بر اساس این گزارش، شرکت‌هایی بیشتر نیازمند این حمایتند که در زمینه «معماری سبز» و موارد زیست محیطی، شرکت‌های کارآفرین و دانش‌بنیانی در ارتباط با صنعت ساختمان که نوآوری‌های نوینی را ارائه می‌کنند فعالند ضمن آنکه دولت باید علاوه بر مشوق‌های مالی با شرایط بازپرداختی مناسب، راهکاری اجرایی مناسبی برای اشتغالزایی و توسعه کسب و کار خود ارائه دهد. 

توجه ویژه دولت به این گروه از فعالان ساختمانی علاوه بر تشویق شرکت‌های دیگر در این زمینه، می‌تواند موجب تحریک کل بازار صنعت ساختمان و حتی سایر بخش‌های بازار که به طور مستقیم و غیر مستقیم با این صنعت در ارتباطند شود. 

در این حوزه، فراهم آوردن شرایط مناسب و سایتی تخصصی در زمینه املاک و صنعت ساختمان، می‌تواند محل مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات در حوزه صنعت ساختمان باشد. 

از جمله خدمات ویژه این سایت، خدمات رپورتاژ و اطلاع رسانی رایگان (به مدت یکسال) برای شرکت هایی که در راستای معماری سبز و زیست محیطی(مرتبط با صنعت ساختمان) فعالیت داشته باشند. این مطالب در بخش "تازه های صنعت ساختمان" نمایش داده خواهد شد. 

همچنین بنا داریم حمایت ویژه تبلیغاتی از شرکت‌های ساختمانی کارآفرین و نوبنیاد داشته باشیم تا بتوانند با ارتباط مستمر از طریق سایت، با مخاطبان خود، کسب و کار خود را به بازار معرفی کنند.

دعوت به همکاری با آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی

گفتنی است درحال حاضر، این مجموعه آمادگی همکاری با شرکت‌ها و سایت‌های بزرگ تبلیغاتی و خصوصا مرتبط با صنعت ساختمان را دارد و مخاطبین می‌توانند به طور مستقیم و یا در صورت تمایل از طریق این وب‌سایت، اقدام به دریافت مشاوره و درج تخصصی کسب و کار خود در سایتهای ذکر شده داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاورین بسپار

بسپار، رسانه آنلاین تبلیغاتی، بازاریابی و فروش اینترنتی در صنعت ساختمان (همکاری با کارخانه ها و تولیدکننده ها، کلینیک ها و فروشگاه های آنلاین ساختمانی جهت افزایش فروش بازدید ؛ خرید و فروش اینترنتی کالا و متریال ساختمانی)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]