اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951117231936262

پایان سال95 آخرین مهلت ارسال آثار

نخستین مسابقه نویسندگی موضوع آزاد برگزار می‌شود

کد: 13951117231936262

https://goo.gl/hFyUuj

، تهران , (اخبار رسمی): مهلت ارسال آثار این مسابقه تا اواخر اسفندماه تعیین شده و در فروردین ماه 1396 اعلام نتایج آثار منتخب پس از بررسی هیات داوران مسابقه انجام می‌پذیرد، اما معرفی برگزیده‌ نهایی آن در اردیبهشت 1396 صورت خواهد پذیرفت.

مسابقه نویسندگی برای وب در موضوع آزاد به سبکی جدید برگزار میشود.

در مسابقه نویسندگی موضوع آزاد، موضوع را خودتان انتخاب می کنید و مهم این است که بتوانید حرفتان را به جذاب ترین شکل ممکن به خوانندگان وب فارسی منتقل کنید!

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وب‌سایت موضوع آزاد، در نخستین دوره مسابقه‌ نویسندگی وب، می‌توانید با توجه به سبک کار و اطلاعات خود یک مقاله‌ ژورنالیستی، متنی الهام‌بخش، سفرنامه یا متنی مرتبط با شغل خود را به نگارش درآورید.

علاوه بر جایزه‌ای که از طرف گروه گردشگری مارکوپولو برای نفر برگزیده در نظر گرفته شده به تمام افرادی که در مسابقه شرکت کرده‌اند نیز جوایزی تعلق می‌گیرد.

بر اساس این گزارش مهلت ارسال آثار تا آخر اسفند 1395 تعیین شده و اعلام نتایج آثار منتخب پس از بررسی 5 داور مسابقه که جمعی از ژورنالیست‌ها و نویسندگان حرفه‌ای نظیر شیوا مقانلو و اکبر هاشمی، سیامک رحمانی، عرفان خسروی و سروش روحبخش برعهده دارند، در فروردین 1396 به اتمام می‌رسد و معرفی برگزیده‌ نهایی در اردیبهشت 1396 اعلام خواهد شد. بررسی آثار ارسالی بر اساس معیارهای نویسندگی وب و میزان جذابیت متون برای انتشار در اینترنت صورت خواهد گرفت.

برای ارسال آثار کافی است متون خود را در فایل ورد به این آدرس بفرستید ضمن آنکه در ایمیل ارسالی باید اطلاعات دیگری را وارد کنید که در این سایت به صورت کامل توضیحات مربوط به شرکت در مسابقه ارائه شده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موضوع آزاد

موضوع آزاد یک رسانه آنلاین برای بازنشر و مطالعه بهترین مطالب از گوشه و کنار وب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]