اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232255763

پرورش میگو در هرمزگان رشد خوبی داشته است

کد: 13951118232255763

https://goo.gl/aYIFri

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس سازمان شیلات ایران گفت: پرورش میگو در استان هرمزگان رشد خوبی داشته است.

پرورش میگو در هرمزگان رشد خوبی داشته است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان شیلات ایران، حسن صالحی در نشست ستاد توسعه شیلات استان هرمزگان، با بیان اینکه صنعت میگو به عنوان یکی از صنایع مهم در حوزه تولید و شیلات به شمار می‌رود، اظهار داشت: پشتیبانی خوبی در استان هرمزگان از صنایع شیلاتی را شاهد هستیم که ریشه در نگاه عمیق و کاربردی مسئولان رده بالای استان دارد.

وی اضافه کرد:‌ آبزی‌پروری منطبق‌ترین فعالیت صنعتی با محیط زیست است که این امر نشان از اهمیت و به صرفه‌ بودن این صنعت دارد.

رئیس سازمان شیلات ایران تصریح کرد: ‌زمانی می‌توانیم محیط زیست خوبی داشته باشیم که مردم در رفاه، امنیت و معیشت مطلوب و مناسب قرار داشته باشند.

صالحی افزود: هرمزگان در سال‌های اخیر روند خوبی را در پرورش میگو پشت سر گذاشته به نحوی که در این سال‌های در حجم تولید بوشهر را جا گذاشته و این دستاورد مهمی به شمار می‌‌رود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران در پایان خاطرنشان کرد: در صورت مساعدت استان در باب رفع مشکلات زیرساختی سایت‌های پرورش میگو، ما نیز در مرکز تعهد می‌کنیم در سایر حوزه‌های شیلاتی از جمله توسعه پرورش در قفس و لایروبی‌ها به استان کمک کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان شیلات ایران

بهره برداری از سواحل جنوبی دریای خرز به صورت اجاره ای - سالانه از سال 1219 شمسی ( زمان سلطنت محمد شاه قاجار) آغاز شد. این نظام حقوقی در بهره برداری به مدت 80 سال تا 1299 شمسی ادامه داشته است. تا زمان محمد شاه, حاکمان هر منطقه به میل خود رودخانه ها و دریا را به اتباع روسیه اجاره می دادند. اما از سال 1215 هجری شمسی این اختیار با فرمان محمد شاه لغو شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی