اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232316584

پنجم اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود

همایش بزرگ رهبران عالی تجارت نوین

کد: 13951118232316584

https://goo.gl/6TyfKX

، کرج , (اخبار رسمی): در این رویداد، مدیران ارشد کسب‌وکارهای مدرن و موفق با بهره‌مندی از تجربیات در راستای بهبود و کمک به رونق بنگاه‌ها و توسعه اقتصادی نکات عملی و تجربی خود را ارائه می‌کنند.

همایش بزرگ رهبران عالی تجارت نوین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی باشگاه موفقان، یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های کارآفرینان، مدیران بنگاه‌های اقتصادی و کسب‌وکارهای نوپا تولید با کیفیت،‌ ارائه خدمات مناسب،‌ بازاریابی اصولی و در نهایت افزایش فروش است. 

بر همین اساس با دعوت از مدیران ارشد کسب‌وکارهای مدرن و موفق و با بهره‌مندی از تجربیات آنها رسالت خود که همانا کمک به رونق بنگاه‌ها و توسعه اقتصادی کشور است را در دوره‌همی بزرگ «رهبران عالی تجارت نوین» ارائه خواهیم داد.

از جمله ویژگی کنفرانس بازاریابی می‌توان به نکاتی مانند تعاملی و پرسش و پاسخ، کاربردی بودن مطالب، سطح برگزاری استاندارد، حضور مدیران شرکت های موفق، راهکار های افزایش فروش، اخلاق مداری در کسب و کار والگوی مشتری نوازی، امکان برگزاری جلسه مشاوره تخصصی اقتصادی توسط اساتید پس از کنفرانس، اعطای مدرک آموزشی معتبر ازباشگاه موفقان، مراسم تقدیر از مدیران و کارآفرینان برتر استان، پذیرایی ۲ میان وعده First class اشاره داشت.

این رویداد بزرگ که مخاطبان آن را مدیران مشاغل، کارآفرینان، استارتاپی ها، بازاریابان، فروشندگان و دانشجویان شاخه های بازاریابی و فروش تشکیل می دهد، روز پنجم اسفند ماه ساعت ۱۴در محل سالن همایش لغت نامه دهخدای تهران برگزار می شود

در این همایش که با حضور سخنرانان برجسته کشور، مهدی جبرائیلی (دبیر کل جامعه مدیران کارآفرینان حرفهه ای اروپا و اسیا)، احمدرضا نخجوانی(مدیر عامل شاتل)، مجید کثیری‌فر (مدیرعامل اخبارر رسمی)،شایان شلیله (مدیرعامل شرکت اینتورک)، حمیدرضا اسماعیل خو (ریاست هیئت مدیره شرکت درینه)،نازنین دانشور (مدیر عامل تخفیفان)، احسان خواجوی(بنیانگذار آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا)، مجید حقیقی(بنیانگذار باشگاه موفقان) برگزار می شود.

برای ثبت‌نام در این همایش می‌توان از طریق وب‌سایت باشگاه موفقان اقدامات لازم را حاصل به عمل آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه موفقان

شرکت تجارت الکترونیک رویای نوین با برند باشگاه موفقان در سال 95 با هدف ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به مدیران و کارکنان سازمانه ها جهت توسعه مهارت های فردی و سازمانی توسط مهندس مجید حقیقی تاسیس گردیده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]