اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232745606

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات خبر داد

احتمال بازگشت اینترنت ثابت نامحدود

کد: 13951118232745606

https://goo.gl/78lr9t

، تهران , (اخبار رسمی): رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با توجه به افزایش حجم خدمات ویدیویی، از امکان ارائه حجم‌های نامحدود اینترنت ثابت برای کاربران خبر داد.

احتمال بازگشت اینترنت ثابت نامحدود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، علی‌اصغر عمیدیان امروز در مراسم رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات با اشاره به تعیین چارچوب سیاستهای شبکه ملی اطلاعات در دی ماه ۹۲ اظهار کرد: در راستای تحقق این شبکه پنج ماموریت برای سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی در نظر گرفته شد که تعامل مدیریت شده با سایر شبکه‌ها در قالب مقررات، امکان عرضه انواع محتوا و خدمات ارتباطی با تضمین کیفیت، دسترسی به پهنای باند دارای پوشش سراسری با قابلیت تحرک، ایجاد تعرفه رقابتی و همچنین ساماندهی مراکز داده از آن جمله است.

وی جداسازی ترافیک داخل و خارج را از موضوعات عمده شبکه ملی اطلاعات دانست و افزود: این اتفاق اکنون رخ داده است اما لازم است در قیمت کف، هزینه ترافیک داخلی را به نحوی تنظیم کنیم که ترافیک‌های حجیم نامحدود که جذابیتهای زیادی دارند از جمله خدمات ویدئویی VOD و IPTV مورد استقبال قرار گیرد زیرا پیش‌بینی می‌شود که ۷۵ تا ۸۰ ترافیک شبکه به این خدمات اختصاص یابد. به همین دلیل حجم های نامحدود اینترنت ثابت برای کاربران را در درست بررسی داریم.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ادامه با اشاره به قابلیت دسترسی پهن باند با ویژگی پوشش سراسری با قابلیت تحرک اظهار کرد: مجوز TD-LTE و نسل سوم و چهارم موبایل از جمله این اقدامات است و در حال حاضر ۲۶ میلیون مشترک موبایل پهن باند و ۱۰ میلیون مشترک اینترنت پرسرعت ثابت TD-LTE و ADSL داریم. همچنین نقاط پوشش پهنای باند برای روستاها و نقاط کم درآمد نیز مورد توجه قرار گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال 1382 و با استناد به ماده هفت قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تجمیع معاونت امور مخابراتی و اداره کل ارتباطات رادیویی وزارت متبوع تاسیس شد. هدف از ایجاد این سازمان ایفای وظایف و اختیارات حاکمیتی، نظارتی و اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش تنظیم مقررات ارتباطی و ارتباطات رادیویی، اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تحقق اهداف مورد نظر در بخش ارتباطات رادیویی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]