اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951120233466908

با ارائه تخفیف 10 تا 50 درصدی به ساکنین برج‌های محدوده دریاچه خلیج فارس

6هزارکالا در هایپر مارکت اینترنتی «پایلا» ارائه شد

کد: 13951120233466908

https://goo.gl/QxfV94

، تهران , (اخبار رسمی): به‌علت عدم فراوانی و نبود تنوع در سوپرمارکت‌های این محدوده، هایپر مارکت اینترنتی، با ایجاد دسترسی متنوع به بیش از 6000 کالای با کیفیت و شناخته شده آن‌هم با تخفیف های 10 تا 50 درصدی راه‌اندازی شد.

استقبال مجتمع های مسکونی غرب تهران از پایلا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت هایپر مارکت اینترنتی «پایلا»، این محدوده از تهران که در ساختمان‌ها و برج‌های مسکونی خود جمعیت زیادی را سکنی داده‌اند برای خرید مایحتاج مصرفی خود از سوپرمارکت‌های محلی استفاده می‌کنند که از تنوع چندانی برخوردار نیستند، هم‌چنین کالاهای خود را با قیمت مصرف‌کننده که بر روی محصول درج شده عرضه می‌کنند. 

بر اساس این گزارش، این هایپر مارکت اینترنتی، با ایجاد دسترسی متنوع به بیش از 6000 کالای با کیفیت و شناخته شده آن‌هم با تخفیف های 10 تا 50 درصدی، ساکنان این واحد‌ها را تشویق به استفاده از هایپر مارکت اینترنتی کرد تا کالاهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کرده و در محل مورد نظر خود دریافت کنند.

بر همین اساس، حدود 80درصد از اهالی ساکن در محدوده ساختمان‌ها و برج های مذکور در وب‌سایت این شرکت، ثبت‌نام کرده و از خدمات اولین هایپرمارکت اینترنتی استفاده کرده‌اند که این آمار نشانگر استقبال افرادی است که ترجیح دادند خرید اینترنتی را جایگزین روش‌های قبلی کنند.

با استناد به اطلاعات جمع‌آوری شده و نظرسنجی از ساکنان، چند مزیت استفاده از «پایلا» را سرویس‌دهی مناسب، برند‌های معتبر با تخفیف‌های قابل ملاحظه، تنوع در شیوه پرداخت، و سرعت توزیع این هایپرمارکت اشاره کردند.

موسس این شرکت درخصوص چگونگی استفاده از این وب‌سایت گفت: کلیه برج‌ها و ساختمان‌های مسکونی می‌توانند از طریق وب‌سایت این شرکت فرم درخواست پیشبرد و فرهنگسازی را برای معرفی این سیستم نوین برای شرکت بفرستند تا این گروه افراد خود را جهت اطلاع‌رسانی از نحوه عملکرد و مزایای خرید از پایلا بفرستد.

وی ادامه داد: درادامه مسیر مشتری‌مداری درصدد آن هستیم تا با اجرای سیستم خرید آنلاین در لابی‌های برج‌ها، دستگاه‌هایی برای سهولت در خرید اینترنتی از این مجموعه برای همگان مستقر شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایلا

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها مخصوصا سرپرست خانواده، تامین و خرید کالاهای مصرفی از سوپرمارکت‌ها یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای است. این موضوع با توجه به وضعیت ترافیک، نبود جای پارک مناسب در خیابان‌ها، عدم وجود تمامی برند‌های معتبر در یک فروشگاه، قیمت بالای کالا، مشکلات حمل و نقل کالای خریداری شده تا خانه و .... به عنوان یکی از بزرگترین چالش‌های همه خانواده‌ها تبدیل شده است. هایپر مارکت اینترنتی پایلا؛ به عنوان شبکه سراسری فروش و توزیع کالا در کشور، در راستای رفع مشکلات تامین کالای مصرفی خانوار، راه حل مناسبی است، که با تلاش گروه بازرگانی پایلا و مشارکت تعداد زیادی از برندهای معتبر داخلی ایجاد شده است، تا خانواده‌های محترم ایرانی، بتوانند بدون صرف وقت و هزینه و بدون تحمل ترافیک و مشکلات خرید در فروشگاه‌های سطح شهر، به راحتی کلیه کالاهای مورد نیاز خود را از طریق هایپر مارکت اینترنتی پایلا انتخاب، خرید و در زمان و آدرس مورد نظر تحویل بگیرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]