کد: 13951120233615926

جانفشانی آتش نشانان پلاسکو در قاب پوستر هنرمندان

کد: 13951120233615926

https://goo.gl/MHPtKn

، تهران , (اخبار رسمی): گروهی از طراحان گرافیک در حاشیه جشنواره فیلم فجر و در ستایش جانفشانی آتش نشانان سرزمینمان در حادثه پلاسکو نمایشگاهی از پوسترهای مرتبط با این موضوع را با عنوان«آتش نشان فداکار» در برج میلاد برپا می کنند.

جانفشانی آتش نشانان پلاسکو در قاب پوستر هنرمندان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد، در این نمایشگاه 60 پوستر از آثار برتر هنرمندان گرافیست کشورمان در معرض دید عموم علاقه مندان قرار می گیرد تا گوشه ای از تلاش ها و زحمات این قشر زحمتکش را در حادثه پلاسکو به نمایش بگذارند.

نمایشگاه پوستر « آتش نشان فداکار» از 20  تا 26 بهمن ماه از ساعت 10 تا 22 در مرکز همایش های برج میلاد که هم اکنون به عنوان سینمای اهالی رسانه و منتقدان و هنرمندان جشنواره فیلم فجر است، میزبان علاقه مندان است.

 این نمایشگاه با همکاری برج میلاد و مجله الکترونیکی "رنگ" برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه