رستوران هزاردستان میزبان «کودکان کار» شد

کد: 13951120233726015

https://goo.gl/AHG3Ng

، تهران , (اخبار رسمی): کودکان کار و خیابان مرکز پرتو منطقه 2 ، یک روز به جای کار در خیابان ، علاوه بر صرف غذا ، تفریح و سرگرمی روزی سرشار از شادی برای آنان رقم خورد .

رستوران هزاردستان میزبان «کودکان کار» شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، رضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی ویژه کودکان کار و خیابان گفت : همزمان با دهه فجر  و با کمک خیّرین ، NGO ها و سازمان های مردم نهاد در حوزه کودکان برنامه های ویژه ای  تدارک دیده شده است .

وی افزود :  روز هجدهم بهمن ماه با همکاری یکی از خیرین 100 نفر از کودکار کار و خیابان مرکز پرتو منطقه 2 میهمان رستوران هزار دستان شدند و روزی به یاد ماندنی در دفتر خاطرات آنها ثبت شد .

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ، با اشاره به تکریم کودکان کار در این روزهای خاص سال و اهمیت این موضوع  خاطرنشان کرد: ارگان های که وظیفه حمایت از کودکان کار را برعهده دارند  نباید از هر اقدامی در خصوص حوزه های  فرهنگی، تفریحی ، آموزشی و ... کوتاهی کنند چرا که ارزش نهادن به کودکان و خواسته های آنان، اجر معنوی در پی دارد و کودکان به این حمایت ها نیاز دارند و آنرا فراموش نمی کنند .

قدیمی همچنین با اشاره به ایام مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد :  با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل رفاه ، تعاون و خدمات اجتماعی  حدود 400 نفر از کودکان کار به صورت 4 شب متوالی در جشن فجر آفرینان جهادی یادمان شهدای آتش نشان که به مدت 10 روز در فرهنگسرای بهمن ویژه خانواده بزرگ شهرداری تهران برگزار شده بود ، شرکت کردند.

ادای احترام بسیجیان پایگاه شهید دهقان امیری به شهدای گمنام کهف الشهداء

همزمان با گرامیداشت دهه فجر، بسیجیان پایگاه شهید دهقان امیری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران  به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان درکهف الشهدا ء حضور یافتند .

به مناسبت ایام الله دهه فجر و سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم ویژه ای با حضور مدیر عامل سازمان خدمات خدمات اجتماعی ، امیری فرمانده حوزه مقاومت بسیج امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، فرمانده پایگاه بسیج شهید دهقان امیری و بسیجیان سازمان خدمات اجتماعی در حرم مطهرکهف الشهداء برگزار شد .

در این مراسم معنوی که به همت پایگاه بسیج شهید دهقان امیری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد، حاضران ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان به قرائت زیارت پربرکت عاشورا پرداختند و با اهداء گل یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند .

گفتنی است حرم مطهر شهدای گمنام کهف الشهدا پس از مخالفت عده ای با خاکسپاری پنج شهید گمنام در محل پیش بینی شده و انتقال آنان به غاری در همان حوالی بعد از هدایت قرآنی، در تاریخ 28 خرداد سال 1386 مصادف با ایام سوگواری فاطمیه دوم سال 1428 ایجاد گردید و یکماه بعد، در شب لیلةالرغائب برابر با 29 تیر ماه، این حرم مزین به قدوم مقام معظم رهبری امام خامنه ای (حفظه الله)شد.

در سال 1392 نیز یکی از شهدای آرمیده در کهف الشهدا (شهید مجید ابوطالبی) از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و پس از سال ها فراق و گمنامی، غبار از دیدگان ظاهربین ما خاکیان برگرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه