افتتاح اولین پایگاه "اورژانس مترو"درایستگاه صادقیه

کد: 13951123234525761

https://goo.gl/X2gTEw

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین مرکز فوریت های پزشکی مترو تهران با اولویت تجهیز تمامی ایستگاه ها به پایگاه اورژانس آغاز به کار کرد.

افتتاح اولین پایگاه "اورژانس مترو"درایستگاه صادقیه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، مراسم افتتاح اولین پایگاه اورژانس مترو عصر دیروز با حضور سرپرست اورژانس کشور، قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، مسئولان پدافند غیرعامل کشور و ... برگزار شد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه پایگاه فوریت¬های پزشکی مستقر در ایستگاه ها با نام "اورژانس مترو" فعالیت خواهند کرد، گفت: همزمان با افتتاح اولین مرکز اورژانس در ایستگاه مترو صادقیه، پایگاه دیگری نیز در ایستگاه مترو امام خمینی شروع به کار کرد.

علی عبداله پور افزود: ایجاد مرکز فوریت های پزشکی ایستگاهها در دستور کار شرکت بهره برداری مترو تهران قرار گرفته است و تا پایان سال 6 ایستگاه هدف گذاری شده که به لحاظ مکان و تعداد مسافر در اولویت نیاز به اورژانس قرار دارند نیز تجهیز می شوند.

وی با اشاره به اینکه طی برنامه ریزی انجام شده درنیمه اول سال آینده و طی دو مرحله 23 ایستگاه دیگر مترو نیز به پایگاه های اورژانس مجهز می شوند، اظهارداشت: در این راستا و طی توافق با سرپرست اورژانس تهران مقرر شد پس از تجهیز ایستگاهها به مراکز ارائه خدمات فوریت های پزشکی این پایگاه ها به شهروندان آدرس دهی شوند.

پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشوردر حاشیه این مراسم با ابراز خرسندی از ایجاد امکان استقرار پایگاه‌های اورژانس در ایستگاههای مترو تهران گفت: خوشبختانه با فضای کافی که در اختیار ما قرار گرفته است این آمادگی را داریم تا در سایر ایستگاه‌های مترو نیز پایگاه‌های خود را راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: درخواست دیگر ما از مسئولین مترو ایجاد دسترسی لازم از ایستگاه‌ها به برخی بیمارستان‌های مهم است تا بتوانیم به صورت مستقیم به این مراکز درمانی دستیابی مطلوب داشته باشیم.

کولیوند با اشاره به طرح راه اندازی اورژانس ریلی، یادآور شد: با توجه به معضل ترافیک در کلانشهر تهران وجود یک واگن ویژه برای اورژانس می‌تواند سرعت انتقال مصدومان به مراکز درمانی را افزایش دهد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه