مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران خبر داد

افتتاح نمایشگاه دست آفرین و مشاغل خانگی در منطقه 7

کد: 13951123234616015

https://goo.gl/wgjCjk

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح نمایشگاه دائمی دست آفرین و مشاغل خانگی در شهرداری منطقه 7 خبر داد.

افتتاح نمایشگاه دست آفرین و مشاغل خانگی در منطقه 7

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، رضا قدیمی ضمن ابراز خشنودی از فعالیت های صورت گرفته در راستای حمایت ازکارآفرینان منطقه 7، گفت: توجه به مقوله کارآفرینی  و رسیدگی به وضعیت کارآفرینان می تواند مقدمه ای برای رسیدن به اهداف فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در حوزه ترویج و توسعه کارآفرینی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه باشد.

 وی ضمن تقدیر از مدیریت شهری در خصوص ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه کارآفرینی و مشاغل خانگی ، خاطر نشان کرد: کارآفرینان نیروی محرکه اقتصاد کشور هستند  که حمایت و توجه به آنها بی شک در خلاقیت ، هوشیاری ، ابتکار و نوآوری در جامعه تاثیرگذار است و به آن سرعت می بخشد.

قدیمی  با اشاره لزوم توجه به کارآفرینان و تقویت آموزش های مهارتی  در راستای شکوفایی آنان، افزود : اگر  نتوانیم آنگونه که شایسته کارآفرینان است از آنها حمایت کنیم  بدون شک صدماتی هم بر پیکره فرد کارآفرین هم  جامعه فرود خواهد آمد.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ضمن قدردانی از زحمات شهرداری منطقه 7، افزود: امید است در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت و افتتاح مراکز کارآفرینی در سایر مناطق شهرداری باشیم.

 گفتنی است نمایشگاه دست آفرین با تلاش واحد کارآفرینی حوزه اجتماعی منطقه 7 با کاربری نمایش و فروش محصولات کارآفرینان منطقه 7 با ارائه محصولات آنان از جمله گلیم، بافندگی، پته دوزی  و ... در بوستان محلی روبه روی مترو سبلان دایر و آماده ارائه خدمات به علاقمندان و شهروندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]