اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951123234736885

3 و 4 اسفند امسال برگزار می شود

دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران

کد: 13951123234736885

https://goo.gl/KEOZ2a

، تهران , (اخبار رسمی): دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با حضور سخنرانان داخلی و خارجی همراه با چندین کارگاه آموزشی، 3 و 4 اسفندماه در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، از آنجا که پیشبرد منطقی و مناسب اقتصاد کشور و حرکت کشور به سمت خصوصی‌سازی و ورود به بازارهای جهانی و رقابت میان سازمان‌ها و شرکت‌ها نیازمند توسعه مفاهیم و ابزارهای بازاریابی در بخش های دولتی و خصوصی است، لذا دستیابی به آخرین دستاوردها و یافته‌های پژوهشگران و فعالان عرصه بازاریابی و تبلیغات اجتناب ناپذیر بوده و راهگشا و یاری‌گر مدیران خواهد بود.

در این راستا، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران درنظر دارد «دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی» را با تکیه بر آخرین دستاوردهای مدیریت بازاریابی در اسفند ماه سال جاری برگزار کند.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این سمینار، علاوه بر بهره مندی از مطالب ارزنده سخنرانان و همچنین آشنایی با ایشان و سایر علاقمندان به این حوزه، گواهینامه رسمی دانشکده مدیریت و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا نیز دریافت می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

دانشکده مدیریت تحت عنوان موسسه علوم اداری در سال 1334 هجری شمسی به موجب عقد قرارداد بین دانشگاه تهران و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به منظور تربیت مدیران برای اداره سازمان‌های دولتی و خصوصی ،در دانشکده حقوق دانشگاه تهران راه اندازی شد و فعالیت خود را با همکاری گروهی از اساتید آمریکایی آغاز کرد. از شهریور 1336 اداره آن به متخصصان و اساتید ایرانی واگذار شد و موسسه نیز بنام « موسسه علوم اداری و بازرگانی » تغییر نام یافت. در سال تحصیلی 44-1343 با تصویب شورای دانشگاه و تایید شورای مرکزی دانشگاه ها این مرکز علمی با تغییر نام به « دانشکده علوم اداری و مدیریت بازرگانی » به فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود ادامه داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]