اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951124235086479

بررسی کمپین دیجیتال مارکتینگ یک مرکز خیریه

کد: 13951124235086479

https://goo.gl/TgB0KT

، تهران , (اخبار رسمی): در دوره کنونی با تغییر گرایش مخاطبین به فضای دیجیتال، مجموعه هایی که در این فضا پیشرو باشند قطعا با بازخورد بهتری از طرف مشتریان مواجه می شوند و این موضوع در نهایت به موفقیت مالی آنها منجر خواهد شد.

پایان کارتن خوابی

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت حساب من، در دوره کنونی با تغییر گرایش مخاطبین به فضای دیجیتال، مجموعه‌هایی که در این فضا پیشرو باشند قطعا با بازخورد بهتری از طرف مشتریان مواجه می شوند و این موضوع در نهایت به موفقیت مالی آنها منجر خواهد شد.

اینکه شما یک کارخانه مواد غذایی باشید یا یک مجموعه خیریه تفاوتی نمی کند، شما برای بقا و موفقیت محکوم به قرار گرفتن در بهترین راه هستید.
یا کسب و کار خود را به روز کنید یا نابود شوید. بیل گیتس

یکی از نمونه‌های بسیار آموزنده در کشورمان کمپین یک‌سالگی مرکز خیریه پایان کارتن خوابی بود که تقریبا بدون هیچ هزینه ای با پیگیری های مردمی آغاز و با همراهی افراد مشهور و اینفلوئنسر گسترش یافت.

در این کمپین آنلاین، این مرکز با دریافت مشاوره از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و کارشناس شبکه های اجتماعی خود ضمن معرفی وبسایت این مرکز و گسترش فعالیت شبکه های اجتماعی، طیف وسیعی از کاربران را با اهداف و دستاوردهای خود آشنا کرد و این موضوع منجر به تاسیس مجموعه های مردمی این مرکز در استان ها و جذب حمایت بینظیر مردمی در شعبه مرکزی شد.

در نمونه های مشابه می توان به گسترش فرهنگ دیوار مهربانی اشاره کرد که بعد از معرفی در شبکه های اجتماعی و فضای آنلاین در تمامی کشور فراگیر شد و اخبار اجرای این طرح در کشورهای دیگر هر روز بیشتر از پیش به گوش میرسد. این نمونه یکی از الگوهای برتر استفاده از فضای دیجیتال در زندگی روزمره می باشد و سود حاصل از آن بصورت سه طرفه برای اجرا کننده،خیرین و عزیزان دریافت کننده می باشد.

خوشحال میشم نظرات و نمونه های مشابه شما هم اینجا به اشتراک گذاشته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حساب من

مهمترین مطالب ارائه شده در وبسایت حساب من آدرس سایت رسمی بانک ، شعب، نرخ سود ، اخبار اختصاصی ، اینترنت بانک، تلفنبانک، ایمیل بانک، موبایل بانک، اس ام اس بانک، کارت های بانکی، دستگاههای خودپرداز ، pos ، تسهیلات بانکی و وام ، معرفی انواع حساب ها و خدمات ارزی ، خدمات چک و حوالجات ،صادرات و واردات ، آموزش مطالب بانکی ، تحلیل مسائل روز اقتصادی و مقالات علمی ، آموزش بورس و آمار و نمودارهای آنلاین بورس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]