اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951126235596976

 عیدانه شیراز نوین به مناسبت نوروز برگزارمی‌شود

تخفیف‌50درصدی تبلیغ ویدئو تلویزیونی درون فروشگاه

کد: 13951126235596976

https://goo.gl/vOBkgO

، شیراز , (اخبار رسمی):  عیدانه شیراز نوین به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز از اول اسفند آغاز و تا بیستم اسفندماه ادامه دارد.

شرکت شیراز نوین

تبلیغات ویدئویی تلویزیونی درون فروشگاهی قابلیت‌های نهفته‌ای دارند

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شیراز نوین، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره عیدانه شیراز نوین به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز و در دوره زمانی 20 روزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تبلیغات ویدئویی را از طریق تماس با شرکت و یا مراجعه حضوری به شرکت و با 50 تخفیف تهیه کنند.

مهدی امیرآبادی مدیرعامل شرکت شیراز نوین مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست وتصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: جشنواره عیدانه شیراز نوین به منظور بهره برداری شرکت‌ها و سازمان‌ها از قابلیت های نهفته تبلیغات درون فروشگاهی برای ایام عید برنامه ریزی شده است و امیدوار هستیم که بتوانیم در افزایش فروش شرکت ها و سازمان نقش به سزایی داشته باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیراز نوین

شرکت توانگران کاویان شیراز نوین (شرکت شیراز نوین) مجری انحصاری تبلیغات ویدئوییِ درون فروشگاهی در شیراز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف