اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951126235815489

با 23 پله صعود

بانک گردشگری هفتمین بانک محبوب کشور شد

کد: 13951126235815489

https://goo.gl/Bkjc9N

، تهران , (اخبار رسمی): بانک گردشگری با 16 پله صعود در رده بندی محبوبیت ، بیشترین پیشرفت را در بین بانکهای کشور طی سال 95 داشت.

بانک گردشگری هفتمین بانک محبوب کشور شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری از دبیرخانه جشنواره بانک محبوب من، بانک گردشگری سال 94 در رده ی 23 محبوبیت قرار داشت که امسال به رتبه هفتم نایل آمد و از این حیث بیشترین پیشرفت را طی یکسال گذشته داشت.

جشنواره «بانک محبوب من» از ابتدای دی ماه آغاز شد و تا 6 بهمن ماه به مدت سی و شش روز ادامه داشت.

سایت بانکی به عنوان پُربازدیدترین سایت حوزه بانکی در کشور، سه دوره است که جشنواره‌ایی با نام «بانک محبوب من» برگزار می‌کند. در این جشنواره  خدمات‌دهی بانک‌ها توسط مشتریان‌شان به بوته نقد کشیده می‌شود.

گفتنی است سایت بانکی با جشنواره «بانک محبوب من» فرصت مناسبی را فراهم آورد تا مردم بتوانند نظر واقعی‌شان را به گوش مسولان بانکی برسانند.

این سایت با تاکید ویژه بر مسولیت‌های اجتماعی افراد، جایگاه خاصی برای نظر مردم قائل است. این دوره از جشنواره بیش از 50 هزار نفر شرکت‌کننده داشت. این رقم حاکی از مشارکتِ بالای افراد در این رویداد اجتماعی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک گردشگری

بانک گردشگری به استناد ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانک های غیردولتی و سایر مقررات مربوط، مجوز تاسیس بانک را اخذ و در تاریخ 89.10.8 به ثبت رسیده است . این بانک در تاریخ 89.10.30 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ و در تاریخ 89.9.2 اقدام به پذیره نویسی سهام نموده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه