اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951126235866970

در صورت مشارکت شهرداری

اورژانس آماده ایجاد پایگاه‌های مختلف در شهر است

کد: 13951126235866970

https://goo.gl/5i9ARj

، تهران , (اخبار رسمی): برخی اعضای شورای شهر تهران، قول تامین اعتبارات و تدابیر لازم برای همکاری با اورژانس را اعلام کردند.

پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایران پزشک، سرپرست اورژانس کشور از آمادگی اورژانس جهت ایجاد پایگاه‌های مختلف خبر داد و گفت: در صورتی که شهرداری مکان‌های لازم برای ایجاد پایگاه‌های اورژانس را تامین کند ما نیز پایگاه‌های لازم را مستقر خواهیم کرد.

پیرحسین کولیوند عصر دیروز در نشستی با حضور برخی اعضای شورای شهر و شهردار منطقه 10 تهران با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به ایمنی ساختمان‌ها برای جلوگیری و پیشگیری از وقوع حوادث، اظهار کرد: حادثه پلاسکو نباید در هیچ نقطه‌ای از کشور تکرار شود و برای این کار باید ایمنی ساختمان‌ها را بالا برد و مشکلات موجود را برطرف کرد.

وی با بیان این‌که اورژانس کشور آمادگی لازم برای ایجاد پایگاه‌های مختلف را دارد، افزود: در صورتی که شهرداری مکان‌های لازم برای ایجاد پایگاه‌های اورژانس را تامین کند ما نیز پایگاه‌های لازم را مستقر خواهیم کرد.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: باید همکاری و تعامل بیشتری بین اورژانس و دیگر ارگان‌ها مانند شهرداری بیشتر شود.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنیم که در ساختمان‌های پرتردد و پر جمعیتی که وجود دارد و همچنین تمامی ساختمان‌هایی که در آینده احداث می‌شوند دستگاه aed (دستگاه الکتروشوک اتوماتیک) نصب شود.

کولیوند اظهار کرد: همچنین باید برای مواقع ضروری و بحرانی ابعاد آسانسورهای موجود در ساختمان‌های پرتردد و پرجمعیت تغییر کرده و به گونه‌ای باشد که بتوان با این آسانسورها بیمارها و مصدومان را جابه‌جا کرد.

همچنین در این نشست گزارشی از عملکرد اورژانس در حادثه حریق و سقوط ساختمان پلاسکو ارائه شد. گفتنی‌ست برخی اعضای شورای شهر حاضر در این نشست قول تامین اعتبارات و تدابیر لازم برای همکاری با اورژانس را اعلام کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران پزشک

پایگاه خبری ایران پزشک دارای مجموعه کامل اخبار حوزه سلامت، بهداشت، درمان و تغذیه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه