اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951126235876993

درباره انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدانید

ثبت نام بدون کنکور یا بدون آزمون دانشگاه آزاد

کد: 13951126235876993

https://goo.gl/xzA4sG

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال دوبار انجام می‌گیرد که یکبار برای ورودی مهر ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه. رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز در چهار مقطع تحصیلی قرار دارند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد - رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد - سامانه ندای مشاور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سالیانه دوبار برای ورودی مهر ماه و بهمن ماه صورت می پذیرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سامانه ندای مشاور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سالیانه دوبار برای ورودی مهر ماه و بهمن ماه صورت می پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در چهار مقطع تحصیلی مختلف که عبارتند از: کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته صورت می پذیرد.

بر اساس این گزارش، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز تعداد بسیار زیادی دارد و هر کدام از مراکز دانشگاه آزاد رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد خود را دارند و بسیاری از افراد از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خبر ندارند و بدون شناخت کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را در یک رشته که علاقه ای به آن ندارند انجام می دهند.

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد همان گونه که می دانید سایت azmoon.org است که با مراجعه به این سایت می‌توانید لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را در چهار مقطع مشاهده کرده و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خود را انجام دهید.

داوطلبان عزیز در صورت نیاز به مشاوره انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و هر راهنمایی دیگری می‌توانند از مشاوران مرکز سامانه ندای مشاور، بزرگترین مرکز مشاوره تلفنی کشور کمک بگیرند.

همچنین برای تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن پیش شماره می‌توانید از شماره تلفن 9099071375 که  همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل پاسخگوست، استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه ندای مشاور

سامانه ندای مشاور ارائه دهنده خدمات مشاوره تحصیلی در تمامی مقاطع و برای تمامی دانشگاه ها - ارائه دهنده خدمات مشاوره خانواده برای تمامی حوزه ها با کادری مجرب 9099071375

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش