اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951127236065591

تقاضا برای محصولات نوآورانه درحال افزایش است

تمرکز استراتژیک ال جی برمحصولات فوق‌ پیشرفته

کد: 13951127236065591

https://goo.gl/0fLvgu

، تهران , (اخبار رسمی): ال‌جی در Innofest 2017 تمرکز استراتژیک خود را بر سری محصولات فوق‌ پیشرفته و نوآورانه می‌گذارد.

تمرکز استراتژیک ال جی برمحصولات فوق‌ پیشرفته

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ال جی در ایران ،شرکت ال‌جی پیش‌بینی می‌کند تقاضا برای محصولات نوآورانه و فوق‌پیشرفته رو به رشد باشد، اتفاقی که در سری محصولات بهبود یافته سال 2017 کاملا مشخص است.

با سابقه طولانی در طرح‌های برنده جایزه و پیشرو در فناوری‌های نوآورانه و طراحی‌های برازنده، ال‌جی الکترونیکس به عنوان یک شرکت پیشتاز در جهان و نوآور در فناوری با به نمایش در آوردن سری محصولات پرمیوم 2017 در مراسم سالانه دو روزه نوآوری یعنیInnofest 2017 در حال تثبیت جایگاهش به عنوان شرکت پیشرو در بازار است.

امسال با شروع از بارسلونای اسپانیا، و جذب بیش از 250 توزیع کننده، همکار و مشتری در خاور میانه و آفریقا (MEA)، Innofest 2017 یک فرصت حیاتی برای تکرار موقعیت ال‌جی در محصولات الکترونیکی مصرفی و صنعت لوازم خانگی در سطح جهانی است.

نمایشگاه Innofest 2017 نه تنها تعهد و تمرکز فزاینده LG را بعنوان شرکت پیشرو در این صنعت در بخش محصولات فوق‌پیشرفته برجسته می‌سازد، بلکه سری وسیعی از نوآوری‌ها و محصولات کم مصرف مخصوص حوزه خاورمیانه آفریقا را در میان واحدهای تجاری مختلف ارائه می‌کند.

آقای Kevin Cha، مدیر ال‌جی الکترونیکس در خاورمیانه و آفریقا با اظهار نظر در مورد Innofest 2017 گفت: "فناوری سریع‌تر از همیشه در حال پیشرفت است و اجبار به تغییر از همیشه قدرتمندتر شده است. امروز تکنولوژی به جایگاهی رسیده است که دیگر موضوع ساخت زندگی بهتر نیست، در عوض هدف ساخت سبک زندگی بهتر برای مصرف‌کننده است که زیربنای فلسفه محصولات فوق‌پیشرفته ما را ایجاد کرده است. در سال 2017 خواهید دید که ال‌جی الکترونیکس از یک استراتژی نوآورانه و با بهروی بالا برای محصولات فوق‌پیشرفته در بازار پیروی خواهد کرد که موقعیت این شرکت را به عنوان مبتکر در فناوری، با ویژگی‌های مخصوص زندگی راحت، مدرن و شیک تثبیت خواهد کرد.

از سری مدرن، فوق‌پیشرفته و پرسرو صدای LG SIGNATURE، یعنی تلوزیون‌های OLED انقلابی، ماشین لباس‌شویی‌های نوآورانهTWIN Wash و لوازم خانگی هوشمند گرفته تا محصولات پربازده و دیگر محصولات، سری 2017 ال‌جی با ترکیب طراحی کلاس جهانی و فناوری‌های فوق پیشرفته در کنار توجه دقیق به جزئیات، محصولی عالی برای مشتریان آگاه و نکته‌سنج امروزی به بازار عرضه خواهد کرد.

OLED W7

در کنار کسب بیش از 120 جایزه در CES 2017، تلویزیون جدید و انقلابی LG SIGNATURE W7 OLED 4K  جایزه رسمی سایت Engadget  برای بهترین بهترین‌ها را در CES ربود.

 در ادامه این موفقیت، Innofest 2017 برآوردن این فناوری‌های نوآورانه به خاورمیانه و آفریقا تمرکز می‌کند. سری OLED W7 نشانی از این نوآوری‌های مدرن در حوزه محصولات صوتی تصویری خانگی است. طراحی نوآورانه سری W7 از فلسفه “Less is more” ال‌جی تبعیت می‌کند، یعنی همه زوائد را برای تاکید روی زیبایی صفحه نمایش، حذف می‌کند. تلوزیون‌های OLED ال‌جی 2.57 میلیمتر ضخامت دارند که می‌توانند با مگنت‌هایی بدون هیچ فاصله‌ای بین تلوزیون و دیوار نصب شوند. حس غوطه‌وری توسط اسپیکره‌های روبه بالایی که صدای Dolby Atmos تولید می‌کنند کامل می‌شود.

LG SIGNATURE

سری پر سر‌و‌صدای LG SIGNATURE ال‌جی، شامل تلوزیون LG SIGNATURE OLED، یخچال LG SIGNATURE، ماشین لباس‌شویی LG SIGNATURE TWINWashTM و تصفیه هوای LG SIGNATURE از محصولات برجسته این نمایشگاه بودند.

استراتژی محصولات فوق‌پیشرفته ال‌جی با معرفی آنها در بازارهای کلیدی خاورمیانه و آفریقا در سال 2017 شاهد یک رشد چشمگیر خواهد بود.

LG TWINWash

در میان این لوازم خانگی ماشین لباسشویی TWINWash ال‌جی یکی از محصولاتی بود که بیشترین توجه را به خود جلب کرد. این لباسشویی به کاربران اجازه می‌دهد تا در دو محفظه مختلف و هم‌زمان با یکدیگر لباس‌هایشان را بشویند. ماشین لباسشویی دوباره طراحی شده 24 کیلویی TWINWash ال‌جی یک نوآوری فوق‌العاده برای هر خانواده‌ای ‌است که دنبال برترین لوازم خانگی برای زندگی بسیار راحت‌تر می‌گردند.

فناوری اینترنت اشیا و ربات‌‌های ال‌جی

یکی دیگر از موارد مورد توجه در Innofest 2017 تمرکز شرکت ال‌جی روی سری ربات‌های هوشمند و فوق‌پیشرفته توسعه یافته خود بود. این ربات‌ها بخشی از نوآوری شرکت ال‌جی در زمینه هوش مصنوعی و توسعه آن در اکوسیستم اینترنت اشیا هستند. این سری شامل ربات خانگی است که با وجود gateway هوشمند و مرکز اعلان‌های هوشمند خانه کاربرد دوگانه‌ای دارد و برای کاربر در زندگی روزمره راحتی بیشتر فراهم می‌کند.

محصولات تهویه هوای سبز و با بهره‌وری بالا

در نهایت ال‌جی آخرین محصولات تهویه هوای خود که مجهز به موتور اینورتر فوق‌پیشرفته‌اند را به نمایش خواهد گذاشت. با کمپرسور اینورتر، محصولات ال‌جی قادر هستند در وضعیت سخت آب و هوای خلیج فارس و تا دمای 65 درجه نیز کار کنند.

در حالی که تهویه هواهای معمول فقط روشن و خاموش می‌شوند، فناوری اینورتر ال‌جی می‌تواند جریان هوا را بصورت مداوم کنترل کند و محیط را با بهره‌وری بیشتری خنک کند. قابلیت ذخیره انرژی این محصولات اعتبارنامه TUV را دارد. فناوری اینورتر ال‌جی بخاطر بالابردن دوام کاملا قابل اطمینان است و محیط داخلی بسیار راحتی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

آقای چا می‌گوید: ال‌جی در حوزه خاورمیانه و آفریقا قدم‌های بزرگی را با توجه به پشتیبانی مداوم و نیت خوب برای کسب و کار برداشته است. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که در جریان نمایشگاه InnoFest 2017 می‌توانیم شاهد سهامداران کلیدی خودمان باشیم و در مورد بازار منطقه و فرصت‌های آن صحبت کرده و دامنه دسترسی محصولات خود در این حوزه جغرافیایی را گسترش دهیم. ال‌جی با دریافت 21 جایزه نوآوری در CES از طرف انجمن فناوری‌های مخصوص مصرف‌کننده (CTA) در سال 2017، تحسین شد. جایزه‌هایی برای لوازم خانگی، لوازم صوتی تصویری و ارتباطات موبایلی. آخرین محصولات ال‌جی با بهترین کیفیت ساخته‌ شده‌اند و با دارا بودن جدیدترین فناوری‌های پیشرفته روز دنیا برای متحول کردن زندگی مشتریان به بازار خواهند آمد. ارائه دادن نوآوری‌هایی برای زندگی هرچه بهتر، پایه استراتژی محصولات ال‌جی برای سال 2017 خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال جی

ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]