اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951128236276991

فروشگاه اینترنتی تک سبد ارایه می دهد

سبدی پر از کالاهای دوست داشتنی

کد: 13951128236276991

https://goo.gl/sKlF9H

، اصفهان , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی تک سبد از سال 1388 فعالیت خود را در سطح وب به طور جدی در زمینه تجارت الکترونیک آغاز کرد و با هدف عرضه محصولات مرغوب و با کیفیت پله های پیشرفت را طی کرده است.

فروشگاه اینترنتی تک سبد، سبدی پر از کالاهای دوست داشتنی | Taksabad.com

تک سبد گالری با بیش از 400 مدل ساعت دیواری های سلطنتی، کلاسیک، مدرن، فانتزی، چرخ دنده، چوبی، پلکسی گلس، فلزی و ایستاده با موتورهای تیک تاکی و روانگرد دارای ضمانت و اصل است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی تک سبد، این فروشگاه به مدیریت سید حسن رجایی با 7 سال سابقه فعالیت حرفه ای در فروش اینترنتی و فیزیکی کالاهای مرغوب هم اکنون جزو برترین و بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی دارای نماد الکترونیکی اعتماد در ایران است که تمامی محصولات آن دارای مجوز رسمی و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

محصولات عرضه شده این فروشگاه اینترنتی در زمینه های زیر است:

  • پوشاک و مد
  • انواع ساعت دیواری و رومیزی
  • لوازم خانگی هوشمند
  • کالای دیجیتال
  • کیف چرم
  • میناکاری اصفهان
  • محصولات زیبایی و سلامت
  • تجهیزات مسافرتی و گردشگری

فروشگاه اینترنتی تک سبد با شعار « تک سبد، سبدی پر از کالاهای دوست داشتنی» همواره علایق و خواسته های مشتریانش را دنبال نموده و مطابق با نیازهای مشتریانش معیارهای فروش خود را تطبیق داده است تا همواره رضایت مشتریانش را در بالاترین میزان نگه دارد .

تک سبد گالری با بیش از 400 مدل ساعت دیواری های سلطنتی، کلاسیک، مدرن، فانتزی، چرخ دنده، چوبی، پلکسی گلس، فلزی و ایستاده با موتورهای تیک تاکی و روانگرد دارای ضمانت و اصل می باشد که امکان یک خرید مطمئن با انتخاب ساعت دیواری مورد علاقه تان از میان تنوع عظیمی از لوکس ترین مدل های جدید ساعت دیواری را به مشتریان می دهد. جهت مشاهده گالری ساعت دیواری تک سبد به لینک زیر مراجعه کنید:

ساعت دیواری

کالاهای دیجیتال عرضه شده در فروشگاه اینترنتی تک سبد در زمینه های لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، خودرو و ماشین های اداری می باشد که تمامی محصولات این دسته بندی قبل از ارسال برای مشتری از لحاظ کیفیت و مرغوبیت به طور کامل بررسی می گردد. 

پر فروش ترین محصولات دیجیتال فروشگاه اینترنتی تک سبد شامل دانگل اچ دی ام آی EzCast M2، گیرنده دیجیتال موبایل اندروید Pad TV، اسپیکر های قدرتمند شیائومی، انواع پاوربانک، میناکاری اصفهان، لوازم آرایشی برقی، اسکوتر هوشمند کرونی، کیف های چرم اصل، انواع گن زنانه و مردانه می شود.

فروشگاه اینترنتی تک سبد تمامی محصولات و کالاهای خود را با یک هفته گارانتی بازگشت وجه در صورت نارضایتی مشتریان در نظر گرفته است و بدون هیچ نگرانی کالا برگشت خورده و مبلغ پرداختی به حساب مشتری واریز می گردد. مشکلات احتمالی که ممکن است برای محصول در حین ارسال رخ دهد نیز بر عهده فروشگاه تک سبد بوده و محصول مرجوعی تعویض و مجدد ارسال خواهد شد.

مشتریان عزیز می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر سوالات و نظرات خود را بیان نموده و یا مشاوره خرید دریافت کنند:

شماره سامانه پیامکی : 50001010

شماره تلفن بخش پشتیبانی (1) : 03195025000 

شماره تلفن بخش پشتیبانی (2): 03134418533

پست الکترونیکی : info [at] taksabad [dot] com

آدرس محل شرکت اصلی : اصفهان - خیابان جابر انصاری - خیابان عارف - بعد از چهار راه اول - جنب موبایل عارف

***** ساعت پاسخگویی بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی تک سبد، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 17 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8:30 الی 14 می باشد *****

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی تک سبد

فروشگاه اینترنتی تک سبد، سبدی پر از کالاهای دوست داشتنی برای کاربران وب می باشد. محصولات عرضه شده در این فروشگاه همگی از کیفیت ساخت بالا و برند های معتبر تهیه و برای مشتریان ارسال می گردد. تمامی کالاهای ارسالی دارای 7 روز گارانتی عودت وجه در صورت نارضایتی مشتری می باشد. با خرید اینترنتی از فروشگاه تک سبد کالای درخواستی شما پس از هماهنگی تلفنی در اولین فرصت و زمان کوتاهی درب منزل تقدیم می گردد. کلیه کالا ها بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هیچ گونه منافاتی با قوانین جاری کشور ندارند. عمده فعالیت فروشگاه اینترنتی تک سبد در زمینه محصولات دیجیتال و ساعت دیواری های برند می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]